27.04.2014

Bu İşte Bir Yalnızlık Var!

Yorulmaya başladım, çıkamıyorum artık bu dipsiz kuyudan. Üstüme üstüme geliyor yalnızlık, beni artık bu son kalemden vurmaya çalışıyor. Neydir kini bilmiyorum bana karşı, belli ki geçmişte canı yanmış... Önce yalanlarla kandırıp, ona karşı direnişimi kırmaya çalışıyor, sonra o kötü ve gaddar yüzündeki kini görebiliyorum...

Direnmek istemeyen, bana küsen bir bedenim var. "Benden bu kadar!" diyeli çok uzun zaman oldu, kendi kararını verdi ve artık fişi çekmeye hazırlanıyor. Belli yalnızlık onuda kandırmış, belli yalnızlık ona da sallamış bir takım yalanlar...

Kandırarak amacına ulaşamayacağını anlayınca artık yavaş yavaş zor kullanmaya başlıyor. Fakat, yüzündeki ifade belli ediyor, benle ilgili çekinceleri var, korkuyor benden. Her defasında uzattığı kolu, sinirlenen ve çatılan kaşları var. Artık bu iş bitsin istiyor, belkide benden sonra alacak daha çok hayat var, direniyorum bu yalnızlığa; fakat olmuyor, aslında kendimi kandırıyorum, çünkü ben yalnızım.
Lord Of The Rings- Yüzüklerin Efendisi- Legolas
Yıldızlar örtülü, doğuda kıpırdamayan bir şey var, uyumayan bir kötülük... (Legolas)
Çünkü ben yalnızım, gitme dediklerim gittiği için, sensiz yapamam dediklerim gittikleri için. Artık yoruluyorum, bende sinirlenmeye başlıyorum. Neyedir bu kadar direnme?, Neden bu kadar kötü hayatta, iyi şeyler düşünerek direnme? Neden, yalnızlık kötü? Artık gücüm kalmıyor, belki de gidenler göndermiştir bay yalnızlığı, "o, orada başkalarıyla yapamaz, başkaları onu arasına almaz" diye. Ne kadar düşünceliler değil mi? giderken bir katil kadar acımasızken, bay yalnızlıkla bir o kadar merhametli...

Yorgunum artık, güçsüzüm, fakat kızmaya başlıyorum, çünkü gidenler bir elveda bile demedi. Teslim olmamalıyım, bu onların adamı, bu onların kiralık katili, eğer teslim olursam onlar kazanır...

20 yorum:

  1. Hmmm. Gece gece ne bu depresiflik mis gibi haftasonundayken?

    YanıtlaSil
  2. Ne olursa olsun savaş kardeşim yalnızlıkla. O seni illa ki bırakacak.Emin ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Savaşcaz, sonucu yaşayarak görecez, teşekkür ederim...

      Sil
  3. Yalınzmısın!! Cık cık cık biz ne güne duruyoruz burda saksımıyız biiizzz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Owww çok teşekkür ederim, :)) Bir dahakine o zaman sendeyiz de nereden ulaşacam sana hahaha sapık hissettim kendimi. :)

      Sil
  4. Güzel yazmışsın da herşeyin bir zamanı var
    doğru zamanı bekle sabret herşey yoluna girer...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, girer elbet, yaşayarak görecez...

      Sil
  5. Bazen yalnız kalmak gerek tazelenmek için...Genelde veda etmek zordur ve veda etmeden gider insanlar..:( Herkes kolay yolu seçiyor Ruhsuz Atmaca...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bunu hakaret bildim hep, ama zamanla böylede olabilir diyorum. Kabullenmesi zor belki ondan bu hüzün...

      Sil
  6. "gitmek casaret ister ufaklık" hee öyle...Seversen...Bir çok gidenin ardından hayal kurmaya devam, teslim olmadan...Şarap(!)?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vauc bir şey diyemiyorum :) Teslim olmamak zor; çünkü gidende bir şey, bıraktıklarında bir şey...

      Sil
  7. Yalnızlığın en kötüsü seni anlayamayanların arasında kalmaktır -mevlana-
    Seni hiç kimse anlayamıyor mu yoksa anlamıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eski bir yazım fakat değişen bir şey olmaması geçmişe bakınca kötü. Tabi ki söz çok yerinde ama kimse istediği yerde değil. Sadece şu var önceden kimsenin ya da birinin anlamasını beklerken şimdi bundan vazgeçmek aslında durum. Her halde ruhun ölümü canlı bedeni kokutuyor artık.

      Sil
  8. Vazgeçmeyi alışkanlık haline getirme eğer alışırsan kaybetmeye de alışmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke geç olmasaydı ama kaybetmek bağışıklık oldu. Saniyelik kazanımlara muhtaç kaldım. Ama en azından buna da şükür diyorum.

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam