12.04.2014

Mim-5

Çok uzun zaman oldu, çok uzun ayrılık oldu gibi geldi sınav telaşıyla geçen günler, bayağı yorucu, bir o kadar sevimsiz olan süreçte umarım alacağım sonuçlar güzel olur. Bu süreç içinde beni mimleyen Titania'nın Çöplüğüne yanıt veremedim. Bugün bu mimi bir cevaplayalım ne dersiniz?

Mimimizin konusu; sosyal medya kapanacak olsa ne yapardın?
Ben bu mimi kullandığım medya araçlarına göre değerlendirirsem:


Ruhsuz Atmaca FacebookFacebook eski tadını vermiyor artık, belki de popülaritesinin ona getirdiği bir zarar olsa gerek. Çünkü önceden sınırlı bir kullanıcı sayısı vardı ve orada kurulan iletişimler yapıcıydı. Şimdi ise bu durumu kaybetmiş durumda. Onun için söyleyeceğim son söz:
"Gidene dur demem, giden gitmiştir zaten, üzülürsem namerdim"


Ruhsuz Atmaca TwitterSon yılların bağımlılığı ve sosyal medyada taht savaşlarının galibi. Her ne kadar bir ayağı çukurda olsa da kullanım kolaylığı açısından iyi bir sosyal medya aracı. Hani internete girebilen orta sınıf telefonda bile tweetlere bakıp tweet atabiliyorsunuz. Ben pek kullanmıyorum ama işte arada bir agresifliğimi paylaşıyorum o kadar. Twitter sana son sözüm:
                "Ah twitter vah twitter, gidersen ben kimlere saçmalayacağım kelimeleri twitter"


Ruhsuz Atmaca Google+Blogger'ı kullanan herkesin mecburen kullandığı  ve daha sonra facebook gibi takıldığı google yaması gibi bir sosyal medya aracı. Google+ sana son sözüm:
"Gidersin güle, her yerin ayrı bir yere... Seni blogger yamaması seni, yatacak yerin yok ey zalım, hıh..."

Ruhsuz Atmaca İnstagram
Kendisiyle yeni tanıştık ama herhalde pek iyi arkadaş olmayacağız. Arada bir photoshopladığım fotoğrafları paylaşıyorum fakat telefon uygulaması olan kendilerini bilgisayardan kullanamam da ona verdiğim değerdir.(Bir takım programlar sağ olsun.) Ona sözüm:
"Fotoğraf paylaşmak iyi güzelde, düne kadar vasıflı üç beş güzel fotoğrafçı varken şimdi çıkardın kendini fotoğrafçı sanan vasıflı görünümlü vasıfsızlar. Selfie'ye girmiyorum, haydi git"


Ruhsuz Atmaca BloggerBlogger için söylenecek bir şey yok herhalde, söylersem darılır, sonra ben kendime darılırım.
"Gitme, gidecek biri varsa o da benim! ya da hiç zorlamayalım usta beraber gidelim" derim.

Mim için bir kez daha teşekkür ediyorum, umarım okurken birazcık olsun keyif alırsınız ayırca bu hafta çekilişle kitap kazandığım (anlamlı bir hediye), ve Atmaca'yı açtığımda tanıtığım ilk kişilerden ve candır diyebileceğim kişi olan Sui'ye ve benim için güzel yorumlarda bulunan, başarılı blogger kitap yazarı Deeptone'a, bunun dışında kendisini çocuk sandığım sonra instagramdan (hemen instagramını araştırmayın he!!!) melek olduğunu gördüğüm Dondurma Delisi  ne ve  mimini cevaplayamazsam da (cevaplamaya çalışacam) çok mimnnettar kaldığım Uyuşuk Hayalperest'e teşekkürü borç bilirim ve programı  bitirmeden önce herkese derim ki:  "Sevgiyle kalın, mutluluklar sizin olsun..."

22 yorum:

  1. Blogger'a soyledigin o son sozler... Aaaahh!...Yuregimi dagladi sevgili ruhsuz atmaca... Ayriliginiz gozumde canlandi... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, sevgi karşılıklıysa zorluklara beraber sırt germeliyiz :)))

      Sil
  2. :-)
    Keyifliydi.
    Bu arada bende de bir miminiz var. Şifreli öykü konumda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kısa sürede bakmaya çalışacam, herhalde sizin miminiz son gibi bir şey olacak çünkü mim yazmaktan blog içeriği şaştı :))) Yazabilirsem size dönecem :)

      Sil
  3. Dediklerine çoğunlukla katılıyorum, ben sadece instagram'a biraz daha fazla üzülürdüm sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, teşekkür ederim. Ben bloggerı kapatırsalar üzülürüm diyecem ama üzlülmem herhalde yaw :)

      Sil
  4. Güzel bir mim olmuş. Emeğine sağlık kardeşim. Emrah bunu beğendi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim varolasın, mimler bitirdi beni biraz ara verecem artık :)))

      Sil
  5. yüreğine sağlık güzel olmuş sözlere bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel cevaplar bunlar :)
    Cidden uzun zaman gibi geldi bana da :)
    Sonunda gelebildin :)
    Neyse sınavlar mühim malum hepimizin derdi :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sınavlar yediler beni, artık kabus oldular, artık bakalım sonuçlar beni bana bağlar... :)))

      Sil
    2. Hayırlısı artık :)
      Heyecanla bekliyoruz sonuçları :)
      Bakalım ne yapıcaz :)

      Sil
    3. Teşekkürler inşallah hakkımızda hayırlısı olur :)))

      Sil
  7. hehehehe yüzümde kocamannnn bir tebessümle okudum :)
    amannn Allah seni ve blogunu ayırmasınnnn :)

    YanıtlaSil
  8. Özellikel GFC yorumuna tamamen katılıyorum.
    Zalım kı ne zalıııımmmmm

    YanıtlaSil
  9. Beni çocuk mu sandiin seeeen :))) Ruh yasim kucuk ondan öyle sandin ;)
    Melek iltifatina da ayrica coook teşekkür ederim :))
    Mimi yapmaya çalışıcam ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orasını hiç sorma bende şok nedeni falan o durum, utanıyorum :))) Mim olayı da senden bir mim bekliyorum esasen ama senin yaptığın özgün bir mim olacak, hatta sadece bana özel bile yapabilirsin, kendimi yücelttim, :))) Melek iltifatına gelince instagramını bulduğumda abow, bu melekmiş la deyip hani oradaki aksiyonu veremiyorum yüzümü görmen lazım, gelişen durumdu :)

      Sil
    2. :))) Anlatsana nasıl çocuk sandın beni :) Ortaokul öğrencisi filan mı zannettin yoksa :)
      Teşekkür ederim :D

      Sil
    3. Hani işte 15-16 yaşlarında böyle daha ergenliğe yeni adım atmış küccük bir kız gibi düşünüyordum. Daha heycanı yeni başlayan, pısırık, şımarık bir kız, burada cümleye dökemiyom, ama Dondurma Delisi olan büyük biri düşünemdim, hani aynı yaşlardayız ordan şey ettim ama ilerde karşılaşma ihtimali olursa görsel olarak tepkiyi anlatırım artık :)))

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam