17.04.2014

Mim-6

Mimler mimler mimler, bu aranın blog trendleri arasına giren o garip içerikler, bugün/gece elimden geldiğince mim sorularını cevaplamaya çalışacağım, bu son zaman için yapacağım son mim olacak sanırsam(Bir tane Dondurma Delisinden bekliyorum o son olacak herhalde).Mimin konusu, Umut Hikayem'in spontane bir şekilde, eldeki sorulara müzik listesindeki şarkılarla yanıt verme mimi. Hani soruya listede rastgele seçim yapıp ne çıkarsa bahtına hesabı. Çok geniş bir listem olmasa da bakalım ne çıkacak?

-Biri "iyi misin?" diye sorarsa cevabın ne olur?
Blue October- Hate me (Çok yerinde olmuş) 

-Kendini nasıl tanımlarsın?
Kazım Koyuncu-Tsira (Çok saçma oldu ama neyse)

-Bir kadında/erkekte hoşlanmadığın şey nedir?
Blue October-The Worry List (Şarkı iyidir ne diyim)

-Bugün nasıl hissediyorsun?
Resul Dindar- Nayino (Şarkının psikolojisi her şeyi anlatır.)

-Yaşam amacın ne?
Metallica- The Day That Never Comes (Bu da iyidir, ama ne alaka)

-En çok düşündüğün şey nedir?
The Rasmus and Anette Olzon- October-April (Hahaha diyim ne diyim)

-Ailen senin hakkında ne düşünüyor?
Natalia Safran- All I Feel Is You (Tek net cevap diyebileceğim herhalde bu)

-Şuanda ne istiyorsun?
Foo Fighters- Walk (Candır, özellikle klibindeki o şehrin sıkıcı hayatından kaçışı bende isterim )

The Rasmus-Anette Olzon
October-April klibinden bir sahne...
Çok soru vardı aralarında bir seçmece yaparak bu mimi tamamlamış oluyoruz. Bu arada bir tane daha mim vardı. Onda biraz Pink Timber ve Uyuşuk Hayalperest'in affına sığınıyorum. Sevdiğimiz bloggerlardan oluşan bir öykü yazacaktık. Fakat beceriksizliğimden midir bilmiyorum yapamadım.. Umarım bu mimde hoşunuza gitmiştir.

12 yorum:

  1. Teşekkür ederim :))
    Bu aralar çok mim var gerçekten :))
    Vize stresiyle de birleşmiyo haliyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vizeleri hiç sorma hala kendime gelemedim inan :)

      Sil
  2. :)
    Affedildiniz..
    Şaka bir yana, sonuçta bir mim bu, isteğe bağlı bir olay. Şimdi de istemedinizde ondan yapmadınız, demiş gibi oldum.
    Aman neyse, lafı çok dolandırdım çorba oldu resmen.
    Özetle ilk cümleye bakınız diyorum. :)
    Bu mimi de açıkcası Türkçe şarkılarla yapılmış görünce bayılıyorum. Zira cevabı anlayabiliyorum. :D
    İyi günler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Listede aslında Türkçe ağırlık çoktu ama azınlık yabancılar geldi. :)

      Sil
  3. The Rasmus,Kozım Koyuncu birde Karmate Candır can :D

    YanıtlaSil
  4. Vizeler bitti dimi

    Rahatladın yani :)

    YanıtlaSil
  5. parantezler bitirdi beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende şimdi okudum beni de bitirdi ne yazmışım öyle :)))

      Sil
  6. Baya kesmiş kırpmışsın soruları :)))))
    Ama haklısın çoook uzundu :) şarkılarını sevdiiim -nayino yu çok severim birde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mecburdum, 10 dk cevaplayabildim :)) Karadeniz şarkıları vazgeçilmezdir :)))

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam