12.04.2014

Sinema ve Hayat-6: Hours/Yaşam Savaşı

Her şey çok güzel başladı, umutları olan mutluluklarla, her şey çok güzel başladı, sonu olan bir bütünlükle. Çok sevdik birbirimizi, çok özledik. Bir yol çizdik, mutluluğun olduğu ve o mutlulukları olan iki paydaşı biz, birbirimizin vazgeçilmezi olmayı. Artan sancılardı mutlulukları doğuran, cümlelerin sonlarını üç noktayla değil de, noktalarla tamamladığımız, her şey çok güzel başladı...

Çıldırıyorum, geliyorlar, gitme kal benimle, ne olur gitme, ne olur... Alacaklar seni ne olur gitme, sen bensiz yapabilirsin ama ben sensiz yapamam ne olur gitme. Söz verdik birbirimize gitme ne olur. Gidersen eğer güçsüz kalırım, kafamı öne eğer bir daha kaldırmam, geliyorlar ne olur yalan söyle onlara, kal gitme...
Paul Walker Hours
Gülmekti bizi biz yapan...(Hours Filminden)
Artık hissedemiyorum seni, gittin demek ki, kaldıramıyorum bu betona dönen bedeni. Sendin benim gücüm, yok ettin her şeyi, soktun bu bedene fırtınayı, yağmaladın kalbimin odalarını. Ama inanmıyorum isteyerek gittiğine, inanmıyorum gülerek gittiğine, onları ikna edemedin, çünkü sen yalan söylemeyi beceremezsin...
Paul Walker-Yaşam Savaşı
Kıymet bilmez böyle gitmeler... (Hours Filminden)
Gittin ama yitiremedin sevgiyi bana savaşmak için bir neden bıraktın, bana yaşama tutunacak bir bağ bıraktın. Gitmedin biliyorum, yalan söylemeyi beceremeyince onlar seni zorla götürdüler, fakat sen sadece gitmiş gibi yaptın, kandırdın onları... Seviyorsun biliyorum, bu yüzden yeniden doğuyorsun, artık gitmeyeceksin, ve benim bebeğimsin, bu yüzden yaşıyorum artık. Zaten bizi biz yapan bedenler değildi, bizi biz yapan ruhlarımızdı...

Paul Walker-Genesis Rodriguez
Sen gidemezsin, kapıdan kovsam da bacadan gelirsin...(Hours Filminden)
Not: Yazıyı yakın zamanda kaybettiğimiz sevdiğim biri olan Paul Walker'a itafen ve Hours filminin incelemesi olarak yazdım. Film, birçok açıdan eksik olsa da izlemenizi tavsiye ederim Sevgiyle kalın...
--Natalia Safran- All I Feel Is You (Hours Soundtrack)--

25 yorum:

  1. Bunu okuduktan sonra izlemezsek ayıp :)
    Paul Walker'ı bende çok severdim...
    Kalemine sağlık her zaman ki gibi yine çok güzel bir öneri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim varolasın. Paul Walker'ı candır... :)

      Sil
    2. Sende :)
      Aynen sevmeyen var mıdır acaba :)

      Sil
    3. Vardır buna bir şey diyemem, illaki biri olur yani :)

      Sil
    4. İllaki :)
      Mimledim ki seni :)
      Yapmak istersen tabi :)
      Saygılar efendim :)

      Sil
    5. Tamam bakıcam bir mim daha var yoğunlukta kaynamaz inşallah :)))

      Sil
    6. Arada kaynayan da mim olsun ne olacak :)

      Sil
    7. Bakacaz artık ilk boşlukta herhalde son mim olacak bu amma :))) Bir tane Dondurma Delisi'nin hakkı var o kadar. :))

      Sil
  2. Sınav bitsin izleyeceğim. Emeğine ,kalemine sağlık kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, Allah kolaylık versin :))

      Sil
  3. Merak ettiğim bir filmdi, izleyeceğim mutlaka; kaleminize sağlık. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, film sinemasal olarak eksiklere sahip olsa da anlattığı şey açısından çok iyi, birde Paul Walker var. :))

      Sil
  4. Sırf bu seçtiğiniz cümleler sebebiyle de izlenir bu film.
    Emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim varolun, film+muzikleri(soundtrack) bayağı etkiledi birde Paul Walker'ın bende belli bir yeri var tabi... :)))

      Sil
  5. Hours'u izledikten birkaç gün sonra Paul Walker'ın ölüm haberini duydum. Bir tanıdığımı kaybetmiş gibi oldum çünkü filmden çok etkilenmiştim. Bunu okumak tekrar hatırlattı.

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Kesin izle :))) Yalnız bunun dışında soundtrack i bağımlılık yapıyor :)))

      Sil
  7. Paul Walker'ı çok takip eden bir izleyici değildim ama tavsiye ediyorsan listeme ekledim gittiiii!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, filmin bir çok eksiği var ama güzel geldi bana, anlamalandırmayı doğru yaparsak güzel film :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, yazabilirsem yayınacam mimi, biraz zor bir mim çünkü. :))

      Sil
  9. Kısa zamanda ben de izleyeceğim, merak ettim doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmde eksiklikler olmasına rağmen, inanın pişman olmazsınız. :)

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam