27.02.2015

Var mısın? Yok Musun?

Kaybedecek bir şeyin yoksa kazanacakta bir şeyin yok aslında. Hayat böyle bir şey işte, hep amaçların bir hedef olduğu, yarış atı gibi koştuğumuz ama sürekli çıtanın yer değiştirdiği, tatminin hiç mi hiç olmadığı bütün. Var olmak aslında yok olmanın eş değeri olduğu, aslında hiç olmadığımız bu dünya illetinde ne diye "Varım!" diye haykırmak bir zevk olabilir ki...

Aslında hiç olmadım bu hayatın bütününde, hep birilerinin yaşam kırıntılarında varlık belirtisi, tek bir kalp atımı olmaya çalıştım ki, belki onlar gibi bu hayata değer verirde bir halt sanar onun için savaşırımı, düşündüm diye. Ya da şu oldu, bu da mantıklı aslında; ben bu hayatın kaybedeniyim ve benim yerim burası değil de ben buranın kimliksiz misafiriyim.

Eğer bakarsak bu bahane daha anlamlı,  çünkü onlar hep insan ve insanlar iken; ben sadece boş bir odanın, hoş kokmayan, örselenmiş bir koltuğu ya da ne bileyim; eskiciye verilmek üzere bekleyen yırtık pırtık, eski püskü bir halısıyım. Yani yokum, hiç olmadım belki de hiç olmayacağım...
Max Payne Hikayesi
Burası neresi?
Ha olmaya niyetim var mı? Orası tartışılır; çünkü eğer olacağım dersem bu hayatta, onlar gibi bu hayatın senaryosunu elime alıp ezberlemeye hemen ardında oynamaya başlamak zorundayım. Bu bana uyar mı? Tabi ki de vereceğim cevap: "Uymaz bayım!"

Benim yapmak istediğim çok farklı, ulaşmak istediğim şey yaratan, belki de ona sormak istediğim şey; beni neden bu şeytan denen illetten kurtarmıyorsun. Ben seni seviyorum ve sana inanıyorum, ne diye o hadsiz şeyi benle muhattap ediyorsun. Yada hadsiz şeyleri mi demeliyim, hani şeytan hiç bir zaman boynuzları ve elinde bir şeyi olan o kırmızı görünümlü insan yaratımı çizgisel bir karakter  değil; insanın bizzat ve bizzat kendisi ya da insanların. İşte sorun bu, yaratan ne diye beni onlarla muhattap ediyor. Eğer varım dersem bunu soramam; ama yokum diyemiyorum çünkü beni yaratanı çok seviyorum ve onu üzmek istemiyorum bu yüzden bu karmaşada boğulmayı tercih ediyorum, şeytanların arasında, onlardan uzak kalarak...

In This Moment- Out Of Hell

4 yorum:

  1. Aslında senin hikayeni dinlemeyi çok isterim. Yani altta yatan neler var, neler oldu gibi..
    Son cümle çarpıcıydı.Yine de sen bir kırıntı değilsin bunu hatırlatayım. Asla yok değilsin. Sana teşekkür eden birileri var her zaman ve bu da senin bütün olarak var oluşunun delili.. Kanıt mı istiyorsun, önce ailene bak sonra gel bloguma bak ;) Alper Sağlam son yazımdaki yorumunda sana teşekkür etmiş. İşte sen böyle muhteşem bir Ruhsuz Atmacasın ;) ve varsın çok şükür, varlığın bize mutluluk veriyor ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hikayemi dinlersin bir gün yaw, birçok neden var bazıları temel bazıları yan nedenler; keşke buluşmaya geleydin :) Çok teşekkür ederim sağolasın varolasın, düşüncelerin mutlu etti beni, Alper Abi de sağolsun varolsun. :)) Muhteşem olmak bana göre değil ya, çok teşekkür ederim bir kez daha varolasın, iyi ki bende tanımışım seni :)))

      Sil
  2. Nasıl ki şeytan da melek olarak sayılabiliyorsa
    bizde kendi içimizde gizleneceğiz..
    yoksa kim bilir kaç kişi siperde bekliyordur "hadi bu dünyanın amına koyalım" sloganını sindirerek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Ama artık yoruyor saklanmak, çıksak da kafamızı ezecekler onlar güçlüler, benlikte erzak bitti ne yapcağız belirsiz...

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam