5.04.2015

Max Payne: Halüsinatif

Çok yorgun, çok çok boğuk havalar, artık beni benden alıyor; yaşamalı mıyım? Ölmeli miyim? diye soruyorum kendime bu ucube hayatta. Her şeye güvenmezken; tek güvencemiz kader iken ona arkamızı döndüğümüzde yaptığı tacizde artık tak etti. Herkes yetmezmiş gibi bir de sen mi? Sende mi?

Benim adım Max, Max Payne... Yaşamayı bilmediğim gibi, ölmeyi de beceremiyorum, atladığım her kurşun bir intikamı sonuçlandırır mı bilmiyorum. Hep koştuğum intikamın peşinden bir gün zevk alırım diye umuyorum ama nafile. Çünkü kirlenmiş ruhlu dünya da var olmaya çalışıyorum. Bunca kirletilmiş benlik içinde ben de temiz değilim, zaten olmaya çalışanda yok...

Dışarda yağmur yağarken, yağmur suları toprakları ıslatırken; o mezarda yatan benliğimi nasıl canlandırabilirim, ne yapabilirim de onları var edebilirim. Daha fazla mı can?, daha fazla mı kan?, daha fazla mı ölüm? Bilemiyorum artık sorgulayamadığım bu hayatın kodlarını, şifresi çok zor, artık kırmaya da uğraşamıyorum.
Max Payne 3
Hiç bir şeyin ortasındayım, kimsesiz, bir çare...

Sadece ve sadece her aynaya baktığımda gözümün önüne gelen benden alınanlar iken yaşamayı da yaşlanmayı da istemiyorum. Çünkü acı veriyor artık; karanlık evimin karanlık köşelerinden gelen sesler artık acı vermeye başlıyor. Peki ne yapmalıyım, kendimi o karanlığa itip köreltmeli miyim? Yoksa silahımı alıp yeniden hayatın peşine mi düşmeliyim? Evet benim adım Max, Max Payne...

8 yorum:

  1. Evet zırhlarını giyip hayata koşmalı bu Max Payne ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat ona bu kadar acımamışken nasıl yapacak bakalım kim bilir. :)))

      Sil
  2. ne çok soru işareti :/ Film mi kurgu mu ne bilemedim amaaa bu kadar soru işareti zararr...

    bu arada senin şu aylarca kurtulamadığın gribe tutuldum ya ben de :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamıyla bir bilgisayar oyunu karakterinin kurgusu. :) Ben hala ve hala atamadım, galiaba atlatamayacağım gribi. Kendine dikkat et, geçmiş olsun. :))

      Sil
    2. Tamamıyla dışında olduğum bir konu :)
      Yaaa offf nolcak böyle ben anlamadım. Salgın gibi geldi gitmiyor..
      Sen de öylee vee iyileş artık bu kadar uzun sürmesi normal değil ;)

      Sil
    3. Bu sene ki hastalık modası nu :))) Ben o hastalığı atlattım ama bileğimi burktum Ayağım mötü bu sene bütün aksilikler beni buluyor :))

      Sil
    4. eee annen demiyor mu sana bir kurşun döktürelim biz bir diye (:

      Sil
    5. Vallaha en son çare o olacak :))

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam