15.10.2015

Mim-19: Güne Başlama

Uzun zamandır mim yapmıyorum aslında; nedeni blog belli ritme girdikten sonra birbirini takip eden yazıların arasına bir mim sıkıştırınca belki birazda ahengi bozabiliyor olmasından. Buna karşı bir durumum yok çünkü mim etkileşim sağlayan bir uygulama ama yeni bloggerlar için bunun daha yararlı olacağını düşünüyorum. Ama sevdiğim bir dostumdan bugün bana 1 Delinin Günlükleri blogunun sahibi Güne Başlama Mimi daveti geldi onun hatrı ve rutin bunalımlı geçen günlerimi birazda unutmak için bu mimi yapıyorum umarım keyif alırsınız, ayrıca kendisine de teşekkür ederim.

Mimle ilgili ön bilgi vermem gerekirse genellikle sağlıklı bir uyku düzenim yok hatta en sevdiğim olay bu sistemsiz bir hayatımın olması; genelde uyumam, uyursam da bir saat falan uyurum ama normal ritimli hale göre bir günü ele alarak bu çılgın yazıya başlıyorum:
Blogger Mim
Bir mimdir, iki mimdir...

06:15 alarmlar çalıyor, zar zar uyandır beni yar...
Hayaller güzeldir ama işte yar kısmı olmadığı için saatlerimi 06:15 i gösterdiğinde alarmlar kopmaya ritimler tutmaya başlıyor ki bizde sadece benim alarmım dışında iki telefonun alarmı da çalmaya başlıyor. Ve evin sultanı kahvaltı hazırlamak için kalkarken, ramazan davulcusu edasıyla kapıları çalmaya başlıyor...

06:45 zır zır olmadı, terlik olur mu?
Tabi kapılara vurma eylemi çokta işe yaramayınca; sesli bir uyarı gelir genelde ben bunu dikkate almadığım için içerden bir terlik uçar benim kafama ve "Ahhh!!"; rüya bitti...


7:15 hazırlıklar giyinmeler, çanta hazırlamacalar falanlar filanlar...
Sessiz, uykulu bir şekilde kahvaltı yapıldıktan sonra sakin ve gözler kapalı şekilde kapıya yönelinir, çanta alınır, cep yoklanır. Tel yoktur tel odanın herhangi köşenin ücra bölümünden bulunur ve cebe atılır, çanta alınıp, evin sultanı öpülür ve uykulu şekilde üç beş dua edilip çıkılır.

07:35 otobüs kaçtı sıradakini bekle, amma...
Tam otobüs durağına geldiğimde otobüsün kalktığını görünce gözler zortlar ama tabi ki otobüs kaçar; artık durağa yöneldiğimde ise kuyruk aman Allah'ım artık ayakta yolculuk Atmaca'yı bekler...

09:15 günaydın...

Elimden geldiğince ufakta olsa keyif veren bir mim yapmaya çalıştım umarım güzel bir yazı olmuştur. Kimseyi mimlemiyorum ama mimi yapmak isteyenler yaptıktan sonra bana yorum kısmından yaptığını söylerse yazının altına isimlerini ekleme yapabilirim.
Sevgiyle Kalın...

26 yorum:

  1. Çok keyifli bir mim de olmuş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık ruhsuzum. Kabul ettiğin için teşekkür ederim. Mim yapmayı ben de sevmiyordum aslında daha çok sevmemek değilde sıklıkla yapmayı sevmiyorum desem daha doğru olur. En son 3-4 ay önce falan yapmışımdır heralde. Blogumuz bizim arkadaşımız, sevgilimiz, sırdaşımız gibi yani ben olduğunu düşünüyorum. Canın istediğinde istediğin şeyi yazmaktan daha güzel ne olabilir.

    Mimin de gayet güzel olmuş. Ama sanki böyle hayattan bir bezginlik durumu sezdim sende biz berkayla gece yarılarına kadar çok sohbet ederiz.Google hangouts üzerinden. Sende eklersen senle de ederiz. Kafa falan dağıtırız işte ne bileyim. İnsan bazen bişeyleri anlatmak paylaşmak istiyor ihtiyaç işte.

    Sevgiyle kal dostum. Tekrar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde mim konusundaki görüşüm seninki gibi aslında, bir ara her mim bana dönüyordu ama işte o zamanda blogun timeline 1-2-3... diye sıralanıyordu. Hoş olmuyor öyle olunca. Bu blog bazen değerlerim arasında üstlere çıkıyor, çok şey kattı bana iyi ve kötü ama olsun, varolsun :)

      Yaklaşık iki buçuk ay önce başlayan ve herhalde yılları alacak bir aile sorunu var bu biraz beni gömdü bir şeylere. Huzursuzluk çokta istediğim şey değil ama çok oluyor bakalım Allah büyüktür inancım var ve bu sınavı atlatırım/ atlatırız inşallah. Hangoutsta şuanda olma durumum zor pc başında sürekli duramıyorum ama ilerde katılırım bir sıkıntı olmazsa ben bir kez daha teşekkür ederim, varolasın. :))

      Sil
  3. Ruhsuz demem de, Atmaca oğlum,ben mimlenmek ne demek bilirim de bloggerlar arasında mimledim,mimledin,mimlendi şeklinde giden ve mutlu olunduğu belli olan bu uygulamayı tam olarak anlayamıyorum.Ben insanları mutlu etmeyi sever,daha çok da nasiplenirim mutlu olmaktan.Bol vaktinde ablana biraz açarmısın?Sevgiler Atmaca kardeşim.Ece ablan.O zaman mimini kutlarım.Demek seviliyorsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim abla, mim kavramını sana şöyle açıklayabilirim; mim blogların belli yazılarda konular hakkında diğer bloggerların -genellikle iletişimde olduğu, sevdiği- görüşlerini almak için yazı paslaması gibi bir şey. İçerik hazırlama sıkıntısı çeken bloglar için önemli bir argüman aslında.

      Hani bu yazı tarzı genellikle sorular üzerinden oluşabilir, işte bir blog 7 tane soru hazırlar bunu kendisi cevaplar ve sonra diğer sevdiği bir kaç blogu mimledim diyerek cevaplamasını ister. Böylece komik ve güzel durumlar ortaya çıkar.

      Bunun dışında bir blogger için mimlenmek hatırlanmaktır, güzel bir şey hatırlanmak. Bir kez daha teşekkür ederim umarım konuyu açıklayabilmişimdir. :)

      Sil
    2. Bugün ve bu saatte geldi cevabın..Okudum,sağol bilgiler için.Twitter da hoşmuş,ama o üç harfli şeyi görünce kaçıyorum.Yani küfürün kısaltılmışı.Elimde değil.Zaten ben erkek olsam daha mutlu olurmuşum diyorum bazen.Hep iyi hissetmemiz ve hissettirilmemizi diliyorum.İyi akşamlar kardeşim.

      Sil
    3. Sosyal ağlarda aslında her şey sizin elinizde otokontrol, otosansürünüzü kendiniz yapabilirsiniz. Bazı şeylerden kaçın ama bırakmayın, teşekkür ederim bende abla :)

      Sil
  4. 6.15 mi? 6.15 miiiiiiii????
    Napıyon gardaş dükkan mı açıyon o saatte napıyon :)
    En son lisede 6 da kalktığımı biliyorum valla.
    Okul deme, bizim okul bile insaflıydı ders saatleri konusunda.
    Gözlerim portladı saati görünce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak bir uyku düzenim yok ama çoğu kez kalktığım bir saattir :) Yarın iş hayatına girersen görecen sen saat altıları ama sen okuyacan daha var :))

      Sil
    2. Sen çalışıyor musun? Yüksek lisans ne oldu? İkisini bir yetiştirebiliyor musun ki? (Sorulara bak muhabirlere bin basarım yakında :p)
      Ben şu an tam kadrolu ev kızı olma yolunda ilerliyorum. Ama sevdim çok eğlenceli :p

      Sil
    3. Ben çalışmıyorum, yüksek yapıyorum da erken ders koymuşlar ona gidiyorum. Vallaha kadrolu ev kızlarının kadrosu 2 senedir sonrası görücüye bakar bence planlar yapıp geleceğini düşünmelisin :)

      Sil
    4. Görücü lafını her duydugumda evden temelli kaçasım geliyor. Bu kelime bu kadar itici olabilir. Planlar hazır hazırda.. Önce şu sınavı kazanmam lazım. Ondan sonrası kabak çiçeği misali.

      Sil
    5. Tamamdır o zaman çalışma varsa sıkıntı yok, çok fazla çalış geleceğini temellendir yoksa malum olaylar olaylar. :)

      Sil
  5. çok eğlenceli bir anlatım olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim istersen yapabilirsin bak :)))

      Sil
  6. Merhaba Atmaca! Ya, ben de aşağı yukarı aynı sebepten ötürü (ve zamansızlıktan dolayı da aslında) mimlerle yeterince ilgilenemiyorum... Ama aslında ilgilenmek lazım, evet!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki en azından mim zaman zaman blogun güncelliğine katkıda bulunur, sıklığı biraz kötü ama mimle ilgilenmek demek sana değer verip seni mimleyene saygı demektir. :)

      Sil
  7. Bende altı buçukta kalkıyorum:( kalkması zor ama ne yapcan ders var:)
    Güzel mim olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim aslında her gün altı buçuk değil ama telefondan ayarları değiştirmeye üşeniyorum, fakat kalkması cidden zor hele soğuksa hava :)

      Sil
  8. Gayet hoş olmuş, bence;) Ben de yakın zamanda yapmıştım.
    yalnız 6.15 nedir yahu:)) yAzıkkkk vallahi:)
    O saatte sabah oluyor mu ya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çalışkan öğrenci olunca ve tacize uğramamak istiyorsan erken çıkmak en önemlisi zaten otobüste uyuyorsun, yazın sabah oluyor da kışın ne oluduğu belirsiz o saatlerin :)

      Sil
  9. Mimlerle benimde aram yok.sanki ev ödeviymiş gibi geliyo.ama bazilarini okumakta keyifli.yuregine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi yanlarıda var kötü yanlarıda ama sık sık mim yapmak kötü oluyor. Teşekkür ederim :)

      Sil
  10. O otobüs hep tam da durağa varınca kaçar! :)
    Sabah yolculuğu hayli uzun heralde, 7-9 aralığını kapsadığına göre :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off kaçma olayını söylemeyin hiç :)
      Benim hayatım yollarda geçiyor zaten :(

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam