18.06.2016

Fala İnanma Anam

Hayatımdaki küt saçlı güzelsen çık ortaya, değilsen standart güzellikse ona da tavım çık ulen, hadi ulen, bekliyorum. Sen çaldır kapa, ben ararım kontörüm de var, TL'mde... Böyle yazılar yazında hep kendimi çılgın rapçiler gibi hissediyorum.
"Yo, yo gel yavrum yo,
Sensiz kaldım yo nerdesin, 
Yo yo...
Uqala Ruhsuz Feat Atmaca,Rize yo..."

O kadar zor durumdayım ki, instagramda küt saçlı kızı aramak için sağ sola yürümeye başladım. Artık uzun süren ilişkisizlik halleri sonucunda Ruhsuz Atmaca ne olacağını düşünmeden çıldırmış bir hale geldi. (Amanın neyler yazıyorum, bunlar güldürmek için yazılmış vecizeler sakın ciddiye almayın he!) 

İnstagram Caps
Yürüme eylemi, çok engebeli bir yoldur...

Malum yaz ayları geliyor, insanlar hep aradığı tatilin hayalini kendi hayal dünyasına kazımışken, bizim gibi zalımlar İstanbul'un asfalt sıcağında kendisini yumurta gibi pişirmeye mahkumdur. Bu yüzden boş eğlenceler önemli doldurmak gerek zamanı. Eee bunun içinde ücretsiz ama boş vakit dolduracak içinde birazda umut olacak bir meşgale olması gerek. Bende çokça kahve içtiğim için (Ramazan ve Ameliyat dolayısıyla ara verdim!) geçenlerde kuzenlerden biri "Abi tövbe estağfurullah o kadar içiyon gel sana bir fal baktıralım." dedi. Bende yani çok önemsemediğim bir iştir bu işler ancak önce bir hala onayı alan fal telveleri sonra bir telefon uygulamasında tastik edildi. İşte sonuç maşallah:

Kahve Falı
At çıkaydı iyiydi!
Şimdi gerçekçi kısımlara gelirsek, adak kısmı oldu (Ne olduğunu söylemem!). Nankörlük kısmı zaten süregelen bir durum, güçlülük kısmı tamamıyla traş, ben çünkü hayatımın hiç bir anında güçlü olamadım sadece çok sinirli oldum. Fevrilik kısmı doğru çünkü çok fazla aceleci bir insanım ve son zamanda çok saçma sapan masraflar yaptım. Şimdi bu falın en önemli kısmı bu Atmaca'yı seven kız kim? Bak kızım o kadar yazı yazdım ettim, adetim değildir, kimsen yaz konuşalım söz bir şey demiyecem, sırf fala konu oldun, zorlamam. Bak hem iyi niyetliymişsin, bende öyleyim, o zaman problem yok, iki gün konuşur, üçüncü gün nikah, dörtte de evleniriz. Son olarak sevdiğim kişi bilmeden engelleri bilemem, o zaman çık kaldıralım şu engelleri, çok yalnızım, çürüyorum dermişim.

Fal bakmak için herhalde mitolojik ve simgesel iletişimin iyi olması gerek. Buradan da fal bakanların pasta börekçi teyzeler olduğunu düşünürsek onların iyi bir simgesel iletişimci olduğunu söyleyebiliriz. Halam fincana baktığında "Oww my bin maşallah, sen zengin olacan!" dedi. Bende "Tövbe estağfurullah hani hala nerde?", "Bak şurda yol var onun uçunda bir güvercin, uçacan uçacan...". Şimdi aklımıza şu soruda takılıyor olabilir, tamamıyla sallıyacam ciddi bir bilgi yanlışlığıyla, mitolojiyi ortya çıkaran köylü kahin Aristoş, mitolojiyi "Ulen şu kahve telvelerinde de ne şekiller var" diye kahve falı üzerinden mitolojiyi bulmuştur, diyerekten saçmalayabiliriz.

Yani işin sonunda anlaşılacağı falda bile pozitif görünen durum sonucunda kaybediyorum. Ancak ciddi fal işinin psikolojik bir umut satma edimi olduğunu söyleyebilirm. Hani ne buluyorlar diyemiyorum çünkü bugün insan hayatında birçok şey için bu söz söyleniyor. Sadece çok para harcamasalar hoştır, zaten telefon uygulamaları da insanlara yakın derecede bakabiliyor, bunu da söyliyeyim, neyse halam kız için küt saçlı demişti şuanda elimizde o veri var, işin şaka tarafı küt saçlı tanıdığım yok varsa da ben bilmiyorum. O zaman burdan kimsen çık ortaya diyerek ayrılır bu Ruhsuz Atmaca...

Eğer bir fal anınız, hikayeniz, efsane bir yaşamşlığınız varsa, yorumu yazın, yorumu yeşillendirin...
Sevgiyle Kalın...

37 yorum:

  1. Ooo fal. En sevdiğim. Baktırmayı yani. Bakmaktan gına geldi. Vakti zamanında facı unvanıyla az fal bakmadım millete. Foto bile atıyorlardı bana. "Özlem şuna bak hele" diye. Ramazan ayağına sıvışıyorum olaydan artık. Falcı tipi de yok bende. 1.55 boyunda tipitip bir şeyim. Teyze de değilim. Dur artık galiba teyze olabilirim. 30 çok uzak değil :D
    Anı demişken sen bir tane anlatayım o zaman. Benim çok samimi bir arkadaşım var. Ben buna yıllardır fal bakarım. Falında da hep uçak çıkardı. Derdim ona "Kızım senin uşak pilot gibi bir şey. İsminde de a, t harfi var." Tabii beni hiç ciddiye almaz. Sonra bir gün yine baktım dedim ki " Yok. A, t değil bu. İçinde ö var. Uçakla alakalı bir şeyde çalışıyor. Orası kesin" Meğer bu kız biriyle görüşmeye başlamış. Çocuk uçak teknisyeni ve isminde de ö varmış. Ha şimdi napıyorlar dersen bir hafta önce evlendiler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık fala inanmasam da sana inanacam :)) Ramazandan sonra işleri hallettikten sonra kahve içme aşamasında sürekli sende benim telveler bakalım neler görecen neler. :))) Vallaha kıza ev adresine kadar tarif yapmışsın ona da sadece zile basmak kalmış. :) Sana kısmet açan falcı diye bir hesap açalım bu işsizlikte büyük vurgun yaparız bak. :))

      Sil
    2. Daha bu ne ki? Hatta bir keresinde annem toplamış kadınları. Ben de aralarında. Bir teyzenin falına bakıyorum ama dedim "Teyze burdaki şeyler sana uymuyor. Gariplik var." Yandaki teyze atlamasın mı " Ayy o benim fincan!" :D Meğer fincanlar karışsın, ben diğer teyzenin falına bakayım. Bu da falcılık ordinaryusum :D
      Tamam, o küt saçlı kız nerdeyse ortaya çıkaracağız onu. Benden kurtulamaz. Ya evet, çok para var bu işte. Bir kişiden 25 lira dersen uçarız :D

      Sil
    3. Oww seni biz yüce biri olarak yansıtırsak fal başı 150 tl den yürürüz, hatta sosyetik brujuvalara 500-1000 tl arası bakarsak offf köşeyi kaparız. Senin hisler kaybolmadan bu işe girişmek gerek sen arada antreman olarak fal bak. :))
      Kendisi çıksa o küt ne iyi olur şimdi uğraşamam çıkması için ama bulalım sırf merak bile kötü :)))

      Sil
  2. Yazınız muhteşem tespitler var :) Fala bakan insanların o enerjiyi veya neye niyet ettiysen o anlık söylemeleri aslında zaman içinde yüzlerden okunuyor diye duymuştum ve okumuştum. Benimde baktığım dönem olmuştur. Fal olarak ama bana hiç iyi gelmedi. Bıraktım bakmayı ama tespitleriniz doğru Kalemizinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, tespit amaçlı yazmadım gülelim eğlenelim. Yani parası olan harcıyor, inanmak istediği şey belliyken kendisini aldanışlara itiyor bu kötü, daha sonrası bu ona ilizyon olarak geliyor orası kötü. Bırakmanız bence iyi oldu, bu en azından bir tespit. Bir kez daha çok teşekkür ederim mutlu oldum yorumunuz için... :)

      Sil
    2. Yazınızı gülümseyerek okudum okurken algıladıklarım ise tespit olarak düşündüm aslında :) Giden tüm paralara yazık ve ciddi bir piyasası ve hastası olan insanlar çok Yukardaki yazınızı okudum 500 ve 1000 tl gibi fiyatlar genelde yıldız namede istenen ücretler yaptırmadım ama yaptıran arkadaşlarım oldu oda başka bir sektör onada bir ara el atarsınız yazarak diye düşündüm cevap verdiğiniz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim. Yani parası olan harcayacak yer bulamaz, bizim gibi garibanların da parası olmaz. :)) Bende ciddi para verenler biliyorum, hatta bir ara sallama bir şey yapmıştım arkadaşa bak parası neyse vereyim demişti, tabi bunu yazarken keşke bakaymışım belki bilmem ne gurusu diye nam salardım :)) Bir el atmamış gerek yoksa bu fakirlikle işimiz zor. :)

      Sil
  3. Uzun süredir bloglara ve saba uğramıyordum. Denk geldim hem küt saçlı dedin merak ettim. Sonuçta kadın olarak böyle konular hoşuma gidiyor. Eski falan bakan biri olarak fala baktığın kişi eğlencesine bakıyorsa tamam ama inanıyorsa kötü bende bu yüzden bıraktım. Tövbe etmesemde Allah a şükür tutuyorum kendimi.
    Benim faldada uzun boylu isminde m olan biri demişlerdi. Benimki uzun boylu değim ama isminde m var. 1.70 boy benimle aynı bana uzun gelmiyor:)
    Bakalım yıl sonuna kadar ne olacak bilmem. Senin ki küt saçlı ha. Hım yeni aşklara yelken açacaksın:)
    Kızı bulunca haber ver. Yakında bulursun merak etme:)

    YanıtlaSil
  4. Yazın çok tatlı bunu söylemeyi unuttum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlı tanımı değişik bir hava kattı. Bende işin aslı bloglara artık eskisi kadar uğrayamıyorum, kendi bloguma bile iki haftada anca yazabiliyorum, bu yazı da aslında arayı açmayayım diye yazdım. Ya benim fal aslında eğlencesineydi ancak iki yerde de benzer şeyler söylediler, birini bilgisayar birini insan söyledi yanılmazlar herhalde diye avuturmuşum. :)
      Öyle yada böyle fal bir yerden tutmuş tabi bunu sakın fala bakma bilmem kaçta kaç olasılıktan biri tutmuştur. :) Kızı bulamam inan, evden çıkmıyorum, ama bulursam efsane bir yazı ile tabi iletirim :)))

      Sil
    2. Hahaha atmaca kısmet varsa emin ol evden çıkmasanda gelir. Benimki geldi. Bir günde ben gezmeye gittim. Olan oldu:)

      Sil
    3. Kısmette varsa erken olursa ciddi iyi olur en azından hayatımdaki karamsarlığı yenmiş olurum. Hadi bakalım gelsin küt saçlı... :))

      Sil
  5. Cidden fal işi ayrı bir dünya yaa :)) Bana sorarsan tabi ki de baktırıyo insan öyle eğlencesine bile olsa :) Benim genellikle ne çıkarsa tersini yaşama gibi bi olayım var :) Ama beni de şaşırtan birkaç olay olmadı değil; en önemlisi de sanırım çok yakın bi arkadaşımın falında (beni tanımamasına rağmen) hem yaşadıklarım hem de harfler tan doğru çıkmıştı :) Tabi başkalarının falında ne arıyorum inan ben de sorguladım :) Her neyse uzun lafın kısası, bence de bir umut satma olayından ibaret, ama dedikleri gibi falan inanmamak falsız da kalmamak lazım :) Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Owww sende ters insanlardansın, fal garip bir matematik aslıda bardağa sadece ağzın değerek nasıl bundan bir anlam bulmaya çalışıyorlar inan garip enteresan. :) Ha içtiklerim içimdeki karışımı x-ray de bakarak bir anlam çıkarsalar derim "he okey" :)) Senin olayda güzelmiş başkalarının rüyasına konuk oyuncu olmak gibi yada onun gibi bir şey :))

      Sil
    2. Aynen yaa, tabi arkadaşımınki bence daha büyük hayal kırıklığı :)) Kendine diye gidiyo, benimle ilgili şeyler öğrenip dönüyo :))) Cidden sanırım fal dünyasına yeni bir boyut kazandırdım :)) Bakalım ben de senin şu küt saçlıyı merak etmedim değil , eğer olurda çıkarsa haberlerini bekliyoruz :) ( tabi hemen ardından koşa koşa bir fal daha baktırmaya gitmeden önce :)))))

      Sil
    3. Arkadaşın için tabi kendisi kendini görecem diye frekansları karıştırdığı için gitti paralar, bence iyi soğutamamıştır fincanı :))) Zannetmem çıkma durumlarını, herhalde falın birinci kuralı önce falına inanmak ben daha o aşamada yokum, birde ciddi etrafımda hani küt saçlı deyince aklıma gelen biri yok. :)) (Fal mı boş ver baktırma :))

      Sil
  6. Ne demişler- kim demiş bilmiyorum- falan inanma falso kalma.
    Keyifli yazıydı. Ne diyim kısa zamanda bulursun küt saçlını :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fala inanan falso kalıyor hahaha :)) Bulamam ama çıkarsa küt saçlı o zaman bakalım ne olacak haller, küt saçlı nerdeysen çık ortaya :)))

      Sil
    2. Ahh şu t9 hataları😳. Kırk yıllık falsız kalma olsu sana falso kalma 😆

      Yinede komik görüntü çıktı ortaya ☺

      Sil
    3. T9 acizliğine düşen en garip insan benim birde düzeltmiyorum çoğu kez hiç kimse yazdıklarımdan bir şey anlamıyor, anlamaya çalışanda takla atıyor :)) Ama "falso" uydu sanki yalnız gördüğümde dedim kim demiş hangi yörenin ne demişleri bu :)

      Sil
  7. O telefondaki fal uygulaması eski oda arkadaşımda vardı, hepimizin fincanını çekip tek tek atardı :D Hiçbiri tutmadı tabii ki :D En büyük fal maceramda Bakırköy sahilde meydana geldi, bir teyzeden kolumu kurtaramadım ve iki dakika da fal baktı(??) :D O günden beri falcılardan hiç hoşlanmam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendeki tutup tutmadığını bilemem de en azından sağlamasını halam üzerinden yaptık orda bir tutturma var :) Bakirköydeki siyahi "bakayım mı anam" diyen kişi diyorsan o biraz garip biri geçen gün geoge clooney gibisin, brad pitt halt etmiş gel fal bakayım dedi bana dedim git onlara bak ben bu kadar şeysem, sonra dediklerini söylemiyorum :))) Hoşlanmayın bakmayın falcılara :)

      Sil
  8. Ruhsuz Atmaca, o Taksim de Bakırköy de falan kahve yanında 20 TL ye fal bakanlar hikaye tabi. Burcunu soruyorlar. Aslan. İşte lider ruhlusun, şöylesin, böylesin başlıyor pohpohlamaya :) Ben onlara inanmıyorum. Dediğin gibi ağzı iyi laf yapan arkadaşlar.
    Fakaaaattt :) Bu fala inanma, falsız kalma arkadaş, yıllar önce bir fal baktırdı. Bakan abla parayla değil, gönülden yalvar yakar rica ile baktı bize. Hani şu bilmemkimin falına bakmış, ölüm görmüş,adam ölmüş bir daha da tövbe etmiş bakmamış teyzelerden. Bana dedi ki,
    B harfiyle başlayan bir üniversite kazanacaksın (Boğaziçi diye sevindiydim, Balıkesir Üni kazandım, sonuçta tuttu :)
    Masa başı işin olacak dedi, ee bu tutması yüksek bir ihtimal tabi ama bankacı olduk, bütün gün masa başındayım :)
    Yeşil gözlü, arabalı, uzun boylu biriyle evleneceksin ve sen şu an onu tanıyorsun dedi. Ozaman bilememiştim ama eşim bu tanımlamaya tıpatıp uyuyor.)
    Yalnız hala çözemediğim konu, bu abla kahve falında yeşil gözü nasıl gördü :))
    Gün o gündür fal baktırmadım Atmaca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bu Bakırköy'deki sahilin kayıtlı manyağı cimlere yayılınca birden bitiyor nerden bittiğini bilmeden "Fal bakayım mı Clooney'im?" diyor. Temel iç güdü havasında ve yapısında olmadığı için insan bir korkuyor zaten. :) Fal işi zaten ağız yapma işi bir de iyi sallama işi.
      Sizin durumunuz milyarda bir ihtimalin o bir ihtimali olma ihtimali yüksek bence şanslısınız. Şimdi eşiniz tuttu, ayarladı diyecem falcıyı ama okul işi var o kadar büyük prodüksiyon zor. :)) Bence falcıyla iletişiminiz varsa birde zor durumdaki arkadaşlara baksın, bakalım onlarda ne görecek :)) Çok teşekkür ederim yorumunuz keyifliydi. :)

      Sil
  9. O küt saçlı benim :D çok beklettim mi :D yok benim saçlar uzun sorry ahahaha :D Falla ilgili birşey görünce birşey eklemeden gitseydim bir yerimde eksilmeler baş göstereceğini bildiğimden yazmak zorundayım. :D

    Ben fal diyarı uygulamasını kullanıyorum seninkini hangi uygulamaya attınız ya çok merak ettim :D yok orayı denemicem sadece soruyorumasdfgghjkl

    Taksimde baktırdım en son kahve tarot birlikte. Hayatımda olan şeyleri üç harfliler söyledi desem.. Gelecekte olacak dediği şeylerden biri çıktı, diğeri de çıkarsa oraya kendimi çivileyeceğim. :p

    Başlığa katılıyorum. Ama sadece katılıyorum. Uygulaması yok bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallaha bunu söylediğin için bir reel hesap ya da fotoğraf veya instagram hesabı bekliyoruz ben anlamam, zaten bir aydır küt saçlı kızlara acaba sen misin? moddayım. Bekliyoruz maile gel bacım. Vallaha yaz ya yazmsan nasıl kalkınacak bu blog, yazmaman ayıp.

      Sırf senin için sordum, Derya Abla mıymış neymiş uygulamanın adı. Taksimdekiler paranın türüne göre bakıyorlar. Para yığdırmamak gerek, sakla sen o parayı gün saat ver ben bakayım sana iyi bakarım bak, öğrenciyim para boşa gitmesin. Başlığa katılan uygulamasını yapmalı, baştaki sözlerimi tekrarlayaraktan bekliyorum bak mail bellidir ulaş ordan :))

      Sil
  10. eski sevgilim hakkında hangi falcıya baktırdıysam güzel günler ve evlilik gördü ama adam bir ay sonra başkasıyla evlendi :) hem de daha benden kesin şekilde ayrılmamışken... o gün bugündür küstüm falcılara ama fal baktırmak terapi gibi bir şey kendimi toparlayınca her an yine başlayabilirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Falın ters çıkmış iyi bakamamıştır. :) Bilmiyorum bende görülenlerin hiçbiri çıkmadı. Baktıracaksan para almayanlara baktır da terapi yapacağım diye maddiyattan olma. :)))

      Sil
    2. haha doğru diyorsun ve aslında ücretsiz fallar daha doğru çıkıyor :))

      Sil
    3. Hayır için yapılan şeylerin her zaman bir doğruluğu vardır. :))

      Sil
    4. buraya da benzer yorumu yazmışım nerde fal içerikli konu görsem eski sevgilim geliyor demekki aklıma :)
      cevabını şimdi okudum çok güldüm :D

      Sil
    5. Eski sevgililer ah o eskiler. :)) Dejavu seninkisi öyle diyelim.

      Sil
  11. "Oh My bin maşaallah" hahahah :D Gülmekten suratım şekil değiştirdi :D
    Fal güzeldir, eğlencelidir. Falcı Bacı uygulamasıysa on numaradır, çok güzel motive ediyor insanı :D Tavsiye ederim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bırak benim moralimin içine etti hala küt saçlı arıyorum etrafta beni maf etti, perişan etti bittirdi. :D

      Sil
    2. Falcı Bacı'yı kullanmamışsın sen ondan olmuş bu, o tam moral doping yapıyor yolluyor seni. Uzun süre götürüyor o moral insanı. Bak ben mesela en son iki ay önce yaptım, fal baktırma dönemim gelmiş şimdi :D Haftaya bi 2 aylık fala daha baktırırım :D

      Sil
    3. Haha ben kandırıla kandırıla kafayı yedim zaten. :) Artık kahve yasak baktırmam. :)

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam