5.08.2017

Game Over...

Sanki bu kaybetme senaryosunu daha öncede yaşamış gibiyim, bu sefer ki biraz yitik oldu. O kadar yitik ki acısını anlayamıyorum, sadece kalbe verdiğim hükmün yarattığı acıyı anlayamıyorum. Önceden bir şeyleri değiştirmek gelirdi elimden ben yapmazken, şimdi hiçbir şeyi değiştiremiyorum...

Vücudumda bir şeylerin ters gittiğini düşünmeye başladım. Artık eskisi gibi sağlıklı değilim, sanırım kafayı üşütmeye başladım. O kadar iyi düşünen zihnim artık düşünmeyi bıraktı, beni olmayacak yalancı hayallere boğdu. Galiba sonum yaklaşıyor gibi...

Kalbim neden bu kadar kırgın bilmiyorum, önceden de yapardım ama bu sefer bana çok kırgın, hem de çok. Galiba ölüm ordan başlayacak, hatta başlamışta olabilir, artık eskisi gibi davranmıyor, kan pompalamayı bırakmış gibi... Vücudum sürekli uyuşuyor, gözüm kararıyor...


Max Payne Gif
Kalbim ur dolu...
(Gif: Max Payne 3 Oyunundan)
Bedenim kendini ne zaman yiyeceğini düşünürdüm ama şu güzel zamanların tam da kendimi ispatlayacağım zamanın ortasında olacağını düşünemezdim. Buna hep senaryo derdim, ama gel gör ki öyle değilmiş... Senaryo sadece düşlenilenin oyuna aktarılmış şekli değilmiş...

Şimdi yeniden dön diyemem, kendisi dönmesi gerekir. Pek tabi dönmek bir tercihtir, bunu her insan yapmaz. Ayrıca yapması da gerekmez, mide bulandırıcı da olabilir. Fakat iyi günleri unutup, hep kendini kötü günlere kitlemek ve geçmişi hiçleştirip gitmek bu bir urdur. Öyle bir ur ki kalpte biten ve büyüyen urdur. Galiba bu dağı ben yarattım, bu yüzden yaratanı suçlayamam, hep öyle olmaz mı, kaybedilen bir şeyden sonra "Rabbim benim suçum ne!" demek. Bu suç yaratanın değil, bu suç kulun, gittiğinde bile dön demeyi beceremeyen kulun...

Sevgiyle Kalın...

"Beethoven's Silence" - Ernesto Cortazar

18 yorum:

  1. ayrılık sonrası gibi sanki :/ üzdü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne haldeyim artık bilemiyorum, geldi mi toplu geliyor lanet şeyler bakalım Allah büyüktür.

      Sil
  2. Bir insanın kendine yaşattığı acıdan daha büyük ne olabilir ki? Çaresizlik, çözümsüzlük, kapana kısılmış hissetme hepsi aslınsa cehennemin birebir tanımı. Öbür dünyada aramaya gerek yok, o zaten kafamızın tam içinde bir yerlerde...

    Her ne yaşıyorsan sana güç ve sabır diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yaparsa insan kendine yatar. Teşekkür ederim, bu ara yoğun bir bunalım hali var bu geçmişin ve son dönemlerin birikimi bakalım atlatacağımı umuyorum.

      Sil
  3. İnsan ruhu bazen en dibe vuruyor. Lakin umudu kaybetmemek lazım. Eminim ki en kısa sürede kalbin kendi kendini onaracaktır. Neden ve niçinleri bir tarafa bırakman dileğiyle.
    Huzurlu günler en kısa sürede seninle olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yapı çok kötü bu konularda ben 3 senede atlattığım sorunlar bilirim umarım bu böyle olmaz. Aslında derdim sorunu atlamak değil yaptığım hatayı onarmak bakalım. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. Şu hüzünlü havalar yakışmıyo artık bu bloğa 'sayaçman' tadında postlar bekliyoruz. Her şey zamanla düzelir umarım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani düzelebilecek ve düzeltebilecek bir şeyim kalmadı gibi hayatımda ama tezim bittiğinde tam istediğin gibi bir yazı planım var bakalım. Çok teşekkür ederim, güzel düşüncen yeter.

      Sil
  5. O kadar kolay mı game over olmak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani uzun zamanlı gelen yoğunluk diyim. Kolay değil ama benim gibi biriyse biri kolay evet.

      Sil
  6. Üzüldüğümde 'belki de böyle olması gerekiyor' diye düşünüyorum bu günlerde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olması gerektiği, olması gereken zamanda, fakat acı olan ya ben çok mutsuzum da benim dışımda olanlar mutlu, ya da herkes birer yalancı tribünlere oynuyor.

      Sil
  7. Önce sağlık. Bedende, ruhta, düşüncede. Bir toparlayın. Kasvet geride kalsın.

    Her şey yoluna girer. Su akar yatağını bulur. Sakın öğüt filan sanmayın. Bu hatırlatmalara zaman zaman hepimizin ihtiyacı oluyor. Çünkü hayat akan nehir gibi. Düz ovadan da akıyor, dağa da tırmanıyor, dönemeçleri de var, şelale de oluyor, ama akıyor.

    Toparlandığınızı ve sağlığınıza dikkat ettiğinizi okumak dileklerimizle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız ama bazı ruhlar yaralandı mı toparlaması zor oluyor. Çok sıkıntılı yapım var atlatacağımı umuyorum. Çok teşekkür ederim ilginiz, düşünceleriniz için.

      Sil
    2. Dağıtmak yasak. Toparlamak, tabii :)

      Sil
    3. Umuyorum ama bakalım çok yorgun psikolojim umarım atlatıcam. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  8. Hayat tıpkı hiç bitmeyen bir savaş gibi. Bazen bir şey ters gitmeye başlayınca her şey ters gitmeye başlıyor. Sonra diyorum ki kendi kendime "Tamam olm, sen hamleni yaptın. Şimdi sıra bende. Bakalım ben ne yapacağım." ve mutlaka yapacak bir şey buluyorum. Çünkü daima yapacak bir şey vardır. Yani olmalı öyle değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapacak şeyler her zaman var tabi. Bu konuda haklısın. Ama hayatta kazanmanın adil olması kaybetmenin şekline göre belirleniyor. Denge aradaki terazinin yakınlığına bağlı ama sürekli kaybetmek insanı güveninden edince bunalım kaçınılmaz oluyor.

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam