20.10.2017

Aylak

Hayat az biraz lirik, biraz da yitik,
Edebiyat çokça açık, azca saçık,
Sevgiler kişilerce seçik, aşıklarca bitik,
İnsanların ümitleri bitik, vaatleri çeşit çeşit...

****

Diller kuramlar gibi katı,
Cinsiyetler zihinlerce karışık,
Duygular anlamlar kadar boğuk,
Rüzgarlar esip esmemekte kararsız...

****
Korn-Take Me
Az yitiklik, çokça aylaklık gereksiz mi?
(Foto: Korn-Take Me klibinden)
****

Şiirler anlam dillerinde derin,
Hiss-i fiillerde kimlik sebebi,
Genç zihinlerde anlamsız,
Yaşlı bedenlerde ruh meselesi...

****

Dünya insan dilinde sınav yeri,
Aydınlanmanın "cennet" ideali,
İnanç kalıplarında azap kapısı,
Korkan zihinlerde boş eğlence diyarı,

****

Her kelime dudaklarda bir şeçki,
Peki nedir bu kelimelerin sebebi,
Sürekli anlam üretmek mi gerekli!
Hayatın örtülü ödeneğinde böbürlenmek neden gerekli!
Az yitiklik, çokça aylaklık gereksiz mi?

...Ruhsuz Atmaca
Sevgiyle Kalın....

EURIELLE - CARRY ME

13 yorum:

  1. Merhabalar

    İlk dörtlük çok hoşuma gitti:)
    Bu arada geri döndüm. Yanıma uğramak istersen bir uğra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Geri dönmek güzeldir. Yoğunluğum bittiğinde çokça uğrarım şuanda ara ara. Blogunu bırakma.

      Sil
  2. http://hikayegibisin.blogspot.com.tr/2017/10/tekrardan-hosgeldim.html?m=1

    Buraya bıraktım belki gelirsin:)

    YanıtlaSil
  3. Root atılmış hayallerin savunucusu Ruhsuz Atmaca,
    Rol gereği tebessümlerde hayat sanki ruh kızartmaca
    Ben de beyit yazdım!

    Aylak diye bir blogger vardı eskiden, o geldi aklıma hüzünlendim.

    "Rüzgarlar bile esip esmeme konusunda kararsızsa, biz nasıl sabitlenelim bir karara o zaman?" diyor ve şiirselliğine selam ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha beyit güzel olmuş çok hayallerin savunucusu olmam genelde yıkarım. (Ah eski bloggerlar!!!)
      Dünya yüzeyinde yok olan insanlık insaf dilimlerinde artık her şey tam bir soyut mana anlamsızlığında her şey belli belirsiz, karmakarışık.

      Sil
  4. "Dünya insan dilinde sınav yeri,
    Aydınlanmanın "cennet" ideali."

    Peki ya karanlığın vaatleri?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani karanlığın vaatlerinde ise korku mahalli, çünkü karanlık yer küre üzerinde imajını hep korkundan beslediği için aslında aydınlanmanın ortaya sunduğu cennet idealinin ortaya çıkardığı atom bombası gibi bir şey. Tabi çözümlemek karanlığa teslimiyetin yüzde yüzüyle çıkar.

      Sil
  5. "Az yitiklik, çokca aylaklık gereksiz mi" bence gerekli hem de çok:))Tam da ihtiyacım olan cümle bu sıralar...
    Takibe aldım blogunuzu,bana da beklerim efenim:)

    YanıtlaSil
  6. Harika olmuş. Lirik dansını çok severim. Ahenk içinde ve çok soft bir dans. Hayatta öyle sanırım. Senkronize gitmeyince ritmi kaçıyor ve ortaya uyumsuz bir görüntü çıkıyor.

    YanıtlaSil
  7. "Hayatın örtülü ödeneğinde böbürlenmek neden gerekli?" altı çizilecek kelimeler topluluğu.. Hatta resmen hayat mottosu. Çok begendim, Tebrikler.

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam