14.12.2017

Kal Diyemedikçe Git

Bir Kazım Koyuncu şarkısı gibiydi yalnızlığım,
Ruhsuzluğuma yansımış mısralarım,
Kimsesiz kalmaya muktedir,
Kimseyi sevemeyecek kadar yalnız...

***

Sevgi giderken kalbimin damarlarından,
Kayba hasıl olmuş beden ne yapmaya yeltenebilir,
Yitik kalmış bir vücut kendine nasıl vesileler bulabilir,
Hiçliğin ortasına düşmüş cümleler hangi noktalarla anlam bulabilir.

***
Hobbit-3
Gitme derdim ama kal diyemeyecek kadar yorgunum...
(Foto: Hobbit Filminden)
***

Gönülde düşlenen, gözde canlanmadıkça,
Dilde dökülmedikçe,
Kulakta işitilmedikçe,
Ne anlamı kalır vücutlara dokumanın...

***

Bedenim bu kadar kendisini yitirmişken,
Kendini bu kadar kaybetmişken,
Kime ne diye neler sunabilir,
Bir hiçliğin içinde bir varlık çıkabilir mi?

***

Gitme demeyi çok isterdim,
Bekle demeyi çokça söylediğim gibi,
Gitmeyi bilmek kalmaktan bu kadar kolayken,
Kal demek ne ifade eder!
Gitme derdim ama kal diyemeyecek kadar yorgunum...
...Ruhsuz Atmaca
Sevgiyle Kalın...

Ciara - Paint It, Black 

16 yorum:

  1. Yine döktürmüşsün :)
    Çok sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, kendimi türkücü gibi hissettim ama. :D

      Sil
  2. Güzel satırlar. Senden böyle satırlar okudukça, Ruhsuz Atmaca diye hitap edesim gelmiyor. Çünkü ruhsuz olan biri böyle içten şeyler yazamaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ama bu satırları yazacak kadar ruhsuzluğum, aymazlığım bunları yazmama vesile oldu. Keşke yaşanmışlıklar olmasa.

      Sil
  3. Şiiri okuduktan sonra nedensizce Kazım ağabeyin şarkısını açtım dinliyorum. Yüreğine sağlık kardeşim.
    https://www.youtube.com/watch?v=mjJtczAiLh8

    YanıtlaSil
  4. "Bedenim bu kadar kendisini yitirmişken,
    Kendini bu kadar kaybetmişken,
    Kime ne diye neler sunabilir" yazıların hep beni mi anlatıyor yoksa ben mi yazılarında kendimi buluyorum bilmiyorum ama harikasın riv riv. Sen hep yaz, yaz ki yaşadığım duygularda yalnız olmadığımı bileyim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim riv riv. Seni ancak sen anlatır anlarsın. Benim anlatıklarım yaraları sancılar, sana yakışmaz. Sende yaz herkes okusun. :)

      Sil
  5. Şarkıdaki duygularla şiir çok güzel bir uyum sağlamış.
    "Gitmeyi bilmek kalmaktan bu kadar kolayken, Kal demek ne ifade eder!" dizeleri ile çok güzel bir son olmuş. Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bir duygu yaratabilmek, kendini ifade edebilmek, anlam bulabilmek önemli.

      Sil
  6. Ben de gitme demeyi çok isterdim Atmaca. Ben gitme diyemedim, o kalmayı seçmedi ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani iki ucu afilli değnek. Sonumuz mutluluk olsun.

      Sil
  7. İnsanın gözlerini doldurması .. ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözleri doldurmak iyi bir his olmasa da, duygu ruh önemli. Teşekkür ederim.

      Sil
  8. bir önceki şiiri dönüp dönüp kaç kez okudum bilmiyorum hatta bi ara blogun alıntı bölümünde birkaç dizeyi paylaşabilir miyim diye izin istemeyi düşünüyordum. bakalım bunu kaç kere okuyacağım :) ha bu arada şarkı seçimlerin hep harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle yazınca utandım ama teşekkür ederim. Şarkı seçimleri spontane şekilde oluyor. Zaten şiirleri ya da yazıları yazdığım şarkıları ekliyorum. Çok teşekkür ederim. :)

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam