18.01.2018

İcazet

Ezan mıydı?
Sela mıydı?
Bilemedim!
Bu verilen ölüm fermanı!
Kesilmiş miydi dünya bileti,
Silinmiş miydi kimliği,
Düşünemedim!


***

Kim derdi ki gidecek,
Kim derdi ki dertli bilinecek,
Kim derdi ki sonu görülecek,
Kim derdi ki fermanı verilecek...

***

Kulaklar yasa kapalı,
Kimlikler dostluklara uzak,
Kinayaler imalarla örülü,
Kim diyebilirdi ki ölüm gelecek'

***
Thorin Meşekalkan
Ölüme yenilen kimin yasıydı...
(Foto: The Hobbit Filminden)

***

Bu Azrail'in sopası mıdır?
Onu ilk gördüğünde ne düşünmüştür!
Pazarlığı ne olmuştur!
Korku nedir öğrenmiş midir?
Kusturduğu ölümler ders vermiş midir?

***

Ezan mıydı?
Sela mıydı?
Bu gelen ölüm fermanı mıydı?
Cuma günü de değil?
Kimin ilanıydı'
Ölüme yenilen kimin yasıydı...
Ruhsuz Atmaca...
Sevgiyle Kalın...

FAUN - Federkleid

8 yorum:

  1. tüylerim diken diken oldu ruhsuzcum, yine harikasın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim son zamanların motivasyon kaynağısın. Ama son zamanların en az etkileşim alan yazısı oldu. Sürekli moral bozucu şeyler yazıyorum galiba. :D

      Sil
    2. bazen insan okuyup kalakalıyor, bir şeyler söylemek çok zor oluyor öyle bi şey olsa gerek :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim. Bak böyle düşünmemiştim. :)

      Sil
  2. Şarkılar yazılarla birlikte hep doğru yerden vurur gibi. Kalemine sağlık, insanı sarsan yazılardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, yazıyı hangi şarkıyla yazdıysam onu ekliyorum dibe. Mutlu oldum. :)

      Sil
  3. Uzun zaman olmus gerçekten senin bu güzel yazılarını ve şiirlerini özlemişim 😊gerçekten harika olmuş çok güzel satırlardı şarkı da çok güzeldi 😊yüreğine kalemine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, şarkıları şiirin ritmine uygun seçmeye çalışıyorum. Bende güzel yorumlarınızı özlemişim. Çok mutlu oldum. :D

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam