18.07.2018

Ruhsuz Atmaca 6 Yaşında

Bir blog içeriği (post) yazmayı özlemişim. İşler yoğunluk derken son birkaç ayda sadece seslendirme içeriklerinin tanıtımları girmek acı oldu. Okuma oranlarının, paylaşım hareketliliğinin azaldığı şu dönemde içerik oluşturmak zor tabi. Bende biraz da tez yazımından sonra bilgisayardan uzaklaşma var tabi!!! (Akıllı telefon bağımlısı oldum galiba!)

Bugün önemli bir gün! Neden mi önemli? Başlık gel ki belirtiyor her şeyi...

Bugün bu blog temellerinde ilk içeriğin yazıldığı ve 6 senelik serüvenin başlangıcının ilk günü! Hayatımda yaptığım tek düzenli ve düzeyli işin ilk günü. Eğitim kariyerimin, yönelimlerimin ve düşün gücümün gelişmesinin ilk günü... Aylak bir odun gibi ölmeyecek olmamın ilk günü...

Blog yazmak bana çok şey kattı. Özellikle çok sığ kalan düş gücümün açılmasına çok katkı sağladı. 6 senelik süreçte az da olsa insan olmaya yaklaşmamı sağladı. Çünkü blog ortamında geçen seneki yazımda belirttiğim gibi her şeyi yaşadım. Aşık olmayı, kaybetmeyi, yardım etmeyi, sınırlarını bilmeyi, kimsesizleşmeyi, yazabilmeyi vs. birçok unsuru tattım. Belki de 6 senede bırakmamam bundan oldu. Hata 6. yaş yazım aslında "Ve ve Da" ile başlayacakken, bu ve bu gibi sebeplerden ötürü başlamadı. (Bu şiir olacak başlık güzel, diyim!)

Şimdi bu yıl ne olduğuna gelecek olursak; kafamdakileri maddeleyelim:


  • Yine herkes para götürürken ben bir fakir kaldım. Adsense bakiyem 4 sene de 20 TL'de kaldı. Ama mailime gönderilen postlarda hep: "nasıl kazanıyorsun abi!" diye şeyler görüyorum. Ayıp abi, "Bu adam aç, aç!"
  • Kitap projesi, belki şiirle derleme olarak değişti. Tezimi kitaplaştırmak istiyorum. İyi ve hayırsever bir yayınevi bulursam tezim paylaşımda olacak.
  • Blog dışında instagramda bir paylaşım ve geliştirme deryası yaşadım. Güzel şeyler çekebiliyorum galiba... Bknz..
  • Tezimden dolayı ilgi duyduğum youtube alanına saygıdeğer güzel dostlar sayesinde yazdığım şiirler eklenmeye başladı. İlk etapta kendi şiirlerim isteyen güzel dostlar sayesinde seslendirilip koyuluyor. Güzel bir dijital ses kütüphanesine dönüşme eylemi içersinde. İlerler ve ardında durabilirsem genç seslere ve şiirlerine de yer verilecek. Etkileşim anlamında güzel katkı olduğunu düşünüyorum. Bakmadıysanız bknz ve takip ediniz paylaşınız... (Seslendirme niyeti olan blogger dostlar! Blogda 20 ye yakın şiir var yanılmıyorsam, istediğiniz şiiri seslendirip, bana mail atabilirsiniz!)
  • Yıl içersinde manifesto yenilendi. Bknz... 
  • Yıl içersinde yine muhteşem bir ayrılık yaşadım. Yalnız şöyle bir şey yaptım, terk etmeyi karşıya bıraktım ki ilerde belki şiir, yazı yazar diye. Hatta bunun için çok uğraştım belki şu anda nasıl terk ettim diye övünüyordur. Engin stalk bilgilerime dayanarak şu anda muhteşem şiir ve edebiyat yaptığını düşünüyor. Şiir yazan sevgili buldu! Bende şimdi yazıyorum içler dışlar çarpımı, kaybettim! Ama üzücü olan şu, büyük konuşup sonra söylediğini yememek gerek. (Merak edenlere şu söz hatırlatılır: "Senden sonra asla!") 
  • Tez sürecim de iki kere blogumu kapatacaktım, vazcaydım. Nedeni ise, artık insanların blog yazmak dışında kalmaları. 3 kişi kaldık onlarda artık yorum yapmıyor! (Bende bu kategoriye girdim galiba!)
  • Yeni yaş hedefi olarak bir hedef belirlemiyorum. Yazma gayretimi arttırıp, güzel şiirler yazabilirsem ne ala... Blogla ilgili alan adını alabilirim ve şablonu yenileme fikrim var bakalım. Bu bir hedef gibi...
Ruhsuz Atmaca 6. Yıl
Ruhsuz Atmaca 6. Yıl
Bunun dışında bu senenin top bloglarım serisini dillendirelim:

  • Ruhsuz Atmaca: Çok egoistim. 
  • Yelda Kitapçı: Muhtar adayı, hemşerim ve riv riv. Geçen senenin bu eklemesine; candır, kandır. Hep mutlu olsun...
  • Kelime Tozu: Çok iyi öyküleme yapıyor, ilerde bir kitap düşünebilir, kendisini severiz. Tanıyanın zaten sevmemesi imkansız. Yeri farklıdır ama blog yazmıyor geri dön, geri dön bloga geri dön... (Dönmüyor!)
  • Bir Sahne Var Aklımda: Doktor oldu hatta görüştük ama blog cufff oldu.
  • MyReal: Organzatör, düşünceli, iyi niyetli. Bir kitap çalışması var destek olun kitapseverler... Hala zenginliğinin sınırları bilinmiyor. Gönlünün zengin olduğu bilinir. Öyle kalsın. Tez vakitte mutlu olsun. Zor dönemi var. Atlatır inşallah.
  • A-fe-de : Çok güzel hikaye yazan insan evladı hanfendi. Yeri ayrıdır, eninde sonunda instagrama da soktum kendisini zaten. Yeri ayrı düşünceli insan... Tez ortamına girdi bakalım ne olacak. Tez tamam, arınma yaşadı. Blog blog yok...
  • Bir Poşet Kitap: Vallaha kısa sürede çok büyük iş başaran insan evladı... Uzun zamandır yok savcı mı oldu acaba. Derken avukat oldu. Fakat işim var anam deyip yazmıyor. İnstagrammer olma yolunda ilerliyor. 
  • Oscar Favorite: Zinemacı blog, başarılı olmasını istediğim, filmografisi geniş bir blog sahibi abim. Çok izliyor. En çok arşivi olan blog herhalde. 
  • Uyuşuk Pollayna: Mezun oldu. Acaba avukat oldu mu bilmiyorum ama olur. Olmalı!
  • Vanity by Serra: Çok pis güzel blogger, bu konuda harbi tek geçerim. Aşırı iltifat mı? Yürüme mi? oldu bilemedim ama öyle. Her sene yürüyor gibi oluyorum ama güzel yani. Umarım eğitim şeysi biterse döner bu aleme. Youtube trendinde yeri vardı kaçırdı. Birçok yotuberdan çok daha güzel. (Türkiye'nin Dua Lipa'sı!)
  • Sui: Kariyer aldı başını gidiyor. Blog kaldı kalıyor. İlk tanıdığım ve etkileşim kurduğum hatta ilk numaramı verdiğim blogger olabilir. Komşu olma ihtimalimiz var o ayrı. 
  • Bana Dair: Şiir denince akla gelen abimiz.  Blog buluşmalarının kalbi. Son buluşmaya gelmeyince kimse gelmedi. 
  • MariPosa: A-fe-de'yle birlikte twitterda üçlü koalisyon kurduğumuz kişi... Koalisyon dağıldı, ittifak tutmadı. Arada yazışıyoruz. 
  • Biraltıbirsıfır: Ankara'nın blog buluşması organiztörüydü. Şimdi arada güzel sağlıklı şeyler yazıyor. Yazsın da, organizatörlük neymiş! 
  • Gökhan Tekin: Faydalı bilgiler paylaşan abimizç Bloglar arasında kendini geliştiren önemli kişilerden.
  • Yazimbari: Önceden günde içerik üstüne içerik girerdi, şimdi twit üstüne twit giriyor.
  • Temmuz Güncesi: Sık yazsa güzel olacak. Arada yazıyor ama güzel yazıyor. Yeri çok ayrı. Blogumdaki ilk şiir seslendirmesini yaptı. Hiçbir ego ortaya koymadan. Sesi kısıldı düzelir düzelmez yaptı. Bana cesaret verdi. Yeri ayrıdır. Güzel olup, egosuz olmak önemli. Kendisi diğer bir blogger güzelimiz... 
  • Kitap Tadında: Güzel içerikler üretiyor ama okuldan dolayı sık aralar veriyor olmaz. Dönecem dedi, dönmedi!
  • Bir Tutam Karınca: Kendisini çok sevecen, blogsözlükte ve blogda çok aktif, güzel çantalar tasarlayan bir blogger. Her bloggerın tanıması gerekir söylim.
  • İkiz Gezegen: İkiz kardeşin paylaşımlarını içeren güzel bir blog. İlk kez ikiz blogger görüyorum. 
  • Müstesna Bir Deli: Sevecen blogger, ilk tanıdğım bloggerlardandır. Ama sık yazaması gerek! Çok ara veriyor.
  • Gezen Tozan: Çok gezmiyor ama öz geziyor. Çok güzel fotoğraf çekiyor. Gülüşleri var güzel...
  • A Little Bit: Kendisini bu sene tandım. Çok güzel çizimleri var. Bir şeyler yapmak için çok çabalıyor. Güzel şeyler hak ediyor umarım tez vakitte onlar gelir. Ayrıca bir seslendirme durumu var. Ağustos ayı için umarım gerçekleşir. 
  • Rehargan: Bir topluluk olarak ortaya çıkan müstesna güzel bir blog. Nihce sayesinde tanıdım. Kendisi 3. youtube seslendirmesini yaptı ki dinlemek gerek...
  • Şeyma Dinç: Güzel şeyler hak eden. Güzel şeyler yazan. Birebir tanıma imkanı bulduğum güzel insan. Tez vakitte tezini vere... Bunun dışında tez vakitte güzel şeyler yaza...
  • Connect Weirds: Anime sever ve güzel analizler. Ayrıca çalışkan biri. Blog konusunda da eğer blog eskisi gibi popüler olsa çok su götürürdü...
  • Cansın Birdane: Blogunu tam kapatacakken bir anda atağa kalkan blogger. İyi yazıyor ama durdu bu ara, kışa hazırlık diyelim. 
  • Engineering Vibes: Başarılı bir instagrammer. Blog yazıları da belli üslupta ama instagram paylaşımları daha önde gibi.
  • Mutlu Eller: Tez çalışmamın araştırma kısmına katılmıştı. Uzun süredir blog tutuyor. İyi bir anne ve güzel fotoğraf, gezi yazıları paylaşıyor. 
Aklımda birileri daha vardı ama anlık olarak geçmişten kalanlara ekliyorum bu listeyi. Eğer bir unutulanlardan ola iseniz kusurumu görün ama yerinizi küçümsemeyin. Sevgim ve saygım sonsuz...

Geçen bir yılın yeni yılına atıf yaptığım bu yazı da; umarım her heyecan gibi bu yılda blog için heyecan getirir. 6 yıl savunduğum, olabildiğince kendi kimliğimden uzak tuttuğum bu alan, kendi kişiliğinde güzellikleri taşır...
Sevgiyle Kalın...

Ruhsuz Atmaca'yı şu hesaplardan takip edebilirsiniz?


49 yorum:

  1. Senin ve diğer hepimizin dediği gibi bloggerlığın kan kaybından can çekiştiği bu dönemde "yıkılmayıp, ayakta kalan" Ruhsuz! Bu blog belki farklı şekillerde olur fiziksel olarak ama daha nice 6 seneler daha görür, görsün de. İlk seslendirme için ne kadar teşekkür etsem az, dahalarını da devam ettirelim!
    -temmuz güncesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sen ben bir şeyler yazdıkça, bu yönelimler yaşamını sürdürecek. Dahalar yakın vakitte olacak inşallah. :)

      Sil
  2. Selaam, uyuşukgillerden pollyanna ben :) bu yazıyı sana avukatlık ofisinden yazıyorum. Evet evet avukat olma yolunda ilerliyorum ama daha stajyerim, gerçi son dört ay. Sonra tozunu yuttuğum adliye koridorlarının tozunu attırmaya geliyorum. Özgüvenim tavan :D
    Ayrıcaa doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelercee, sana boncuktan kuş yaptım konacak pencerene

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay tebrik ederim. Şu barodan kimliğini al da beni davaları hallet. :) Çok teşekkür ederim. Mutluluk en çok seni bulsun, sevdiğinle... :)

      Sil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş :) 4 senedir 20 tl? Ahaha :)) Biz de senin 4 de 1 in kadarız şu an :D Sağlık olsun. Bu arada bize de yazında yer verdiğin için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşi biraz paraya oranlasam olacak ama olsun. İnsan tanımak daha mantıklı ve manidar. :) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  4. Selam atmaca.. Nice yaşlara hep birlikte inşallah. Benim için mutluluk kaynağı oluyor senin doğum günü listende yer almak. Ankara'ya gelirsen söz sana da yapacağım o sağlıklı şeylerden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah ne demek. Liste de yerin sağlam. :) Kısa sürede düşme ihtimali olursa inşallah ağzıma sağlıklı şeyler değecek. :) Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum. :)

      Sil
  5. Dile kolay 6 yıl!
    Bir blogu bunca zaman ayakta tutabilmek ve bunu da diğer bloggerla ilişkileri koparmadan sürdürebilmek çok çok zor eminim. Öncelikle bu yüzden seni tebrik ederim. Nice seneler burada ya da bir başka mecrada yazmaya, paylaşımlarına devam edersin.

    Hayatında da hedeflediğin her şeye ulaşmanı dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum yorumuna. Çok kopmalar yaşadım ama yazıda da belirttiğim gibi belki de hayatımda yaptığım tek süreli iş. :)

      Sil
  6. Atmaca 6 yıl demek emek demek. Yeni blogger olanlarda geçici bir para kazanma hevesi gözlemliyorum. Bu nedenle ne samimi olabiliyorlar ne de böyle uzun soluklu. Nice uzun seneler diliyorum blog aleminde.
    Geçenlerde bir radikal karar almaya çalıştım. (çalıştım diyorum çünkü kademeli olarak giriş süremi azaltıyorum) Blogum hariç diğer sosyal ağlardan uzak duracağıma dair. Bir gün diğer sosyal ağları tamamen kapatma fikri bile var aklımda. Onlar bir yana blogum bir yana. Sanırım blogum ben nefes alıp verdiğim ve sağlığım elverdiği sürece (yazmak için akıl, el, göz lazım sonuçta) benimle olmaya ve yaşamaya devam edecek.
    Aklında var olan tüm güzellikler seninle olsun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yeniler için söylediğinde haklısın ben buna bir ilave blogspotun panel optimizasyonunu ekleyebilirim. Kimse kullanışlı görmüyor. Genel olarak blog panelleri aslında bu durumda. Bir de yazından görüntüye evrilen süreç var ki sonu getiren o.

      Kararında çok haklısın. Ama çok kopmamak gerek. Süre azalsın ama tek ağ ile sınırlamamak gerek. Bende instagram ve blog arasında sıkıştım gel ki şu anda kazanan instagram gibi. :)
      Çok teşekkür ederim. Son zamanlarda gördüğüm en disiplinli ve blogsever birisin. Bırakma bu isteği. :)

      Sil
  7. Yorum yapsam mı yapmasam mı diye düşünüyordum. Çoğu yazıları okuyup geçiyorum çünkü. Ama madem bugün Ruhsuz Atmaca'nın doğum günü o halde üşengeçliğin alemi yok deyip yazmak istedim.

    Blog yazarlığında en önemli husus bana göre devamlılıktır. Yazdıklarımız ya da yazacaklarımız belirli bir süre sonra bir kalıba girmeye başlıyor zaten. Edebi metinler ya da edebi olmayan metinler olması bu yüzden pek önemli değil.

    Blog kapatma süreçlerinden geçtiğini bilmiyordum açıkçası. Ama blogu olan herkesin bir kez bile olsa kapatmayı düşündüğüne inanırım.
    Lakin sonrasında kürkçü dükkanı misali dönüp dolaşıp bir şeyler yazmak için tekrar blog açmakla sonuçlanıyor bu durum.

    Listede adım vardır diye düşündüm ama bizi es geçmişsin canın sağ olsun.
    Ben de olsam kendimi eklemezdim sanırım.

    Neyse 6. yılın kutlu olsun Ruhsuz Atmaca. Umarım blog yazarlığına daha uzun süreler devam edersin. Çünkü bana göre eşine ender rastlanan özel bir kalemin var. Ortalık yeterince çöp bloglarla dolmuşken seni de kaybetmeyelim.

    Sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Aklımda olan sabit listeye göre değil de son etkileşim yaptığım kişileri biraz ekledim. Yani liste öyle kalmış aklımda. Sende vardın sonradan eklersem yanlış mı olur diye düşündüm!

      Ben aslında kendi adımı eklemeyi önceki yazılarda belirtmiştim. İronik hava amaçlı bir şey o. :))

      Çok teşekkür ederim vakit ayırıp dolu dolu bir yorumda bulunduğun için. :)

      Sil
  8. Nice 6 yıllara o zaman;))

    YanıtlaSil
  9. tebrikler daha nice yıllara diyelim.. başarılar kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  10. '6 yaşında' kısmını görür görmez ben bile heyecanlandım, koşa koşa okumaya geldim :) Gerçekten dile kolay, ne kadar zaman geçmiş ve hala istikrarla yazmaya devam ediyorsun, blog dünyasını bir arada tutabilen nadir kişilerdensin gözümde, gönülden tebrik ederim :):) Sanırım 3 yıl önce olacak,kendi blog yolculuğumun en başlarında tanıdığım bir blog olarak yerin her zaman ayrı, umarım daha uzun yıllar da bu yeni yaş yazılarını okumaya devam ederiz :) Sevgilerimle :)

    Bu arada dönüp dönüp dönemeyişlerime hiç girmiyorum, ben en iyisi hemen bloga yazmaya gideyim🙈 :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani istikrar sarsılsa bile bir şekilde kopmuyorum. Elimden geldiğince, iletişimci olduğum için blog etkileşimlerini koparmamaya çalışıyorum. Devir bunu istiyor aslında ama başarılı mıdır eylemim bilinmez.

      Yazı yaz blogdan kopma! Ayda bir de olsa yaz...
      Çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum yorumuna. :)

      Sil
  11. Kişisel bir bloğu bu kadar süre ayakta tutmak hakikaten güç bir iş. Günlük hayatın koşuşturmasından fırsat bulup klavyenin başına oturmak, belli aralıklarla ilham perilerini ürkütmeden kaleme sarılmak ve bunu arayı çok uzatmadan yapmak herkesin harcı değil sonuçta.

    Nice altıncı yıllara, yüksekten uç Ruhsuz Atmaca. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Darısı bu emeği veren sizin ve sizler gibilerin başına. :) Çok bırakma sebebi buldum ama bırakamadım. Süreç ne getirir bilmem ama bir değer yaratmak bunla bir alan oluşturmak güzel. :)

      Sil
  12. Yine her sene oldugu gibi onore olduk efenim! :) Daha nice 6 seneleriniz olsun bu mecrada, basarilarinizin devamini temenni ediyor, en kisa zamanda ben de donmeyi diliyorum! Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dijital alanda gördüğüm güzelliği ve egosu olmayan ender insanlardansın. Güzellikler seni bulsun. Dönmen gerekir. Çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum. :)

      Sil
  13. Adsense den az kazanmanız kötü olmuş :/.Nice nice 6 yıllarınız olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşsizliğimden ötürü şu vakitlerde önemsediğim konu. Aslında bu bana sorulan soru olduğu için her sene ironi yaparım. :) Blogumu parasal hesaplar üzerine kurmadım aslında varlığı bundan dolayı uzun sürdü. Çok fırsat kaçırdım. Bu yüzden kısmet kapanması var. :)
      Çok teşekkür ederim, niceleri senin başına olsun. :)

      Sil
  14. Büyüklükten korkma bazıları büyük doğar bazıları büyük işler başarır ve bazılarının üzerine büyüklük iliştirilir _shakespeare_
    Sende büyük birisin bizim gözümüzde

    YanıtlaSil
  15. Nice mutlu yıllara yazılarının devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel birkaç yazım var zamanla paylaşacağım. :) Günü güzel bir alıntıyla gönülleri fethederek bitirdin. :) Çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum yorumuna. :)

      Sil
  16. Vay be 6. yıl da oldu demek. Daha geçen 5. yıl yazısına yorum yapmıştım...

    Alan adı ve hoş bir tema yakışır bloguna. Dilerim daha uzun yıllar yazarsın.

    Bu arada Adsense'den hâlâ milyon milyar kazanıldığını zanneden var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Her şeyi durduruyoruz ama zamanı asla. Senin için de niceleri olsun. Çok teşekkür ederim.
      Ben üyeliğimi iptal ettirebilirim ya! Önceden adsense kayıt olmak başarıydı şimdi herkese açıyor google. Ancak kazananlarda vardı önceden ama ben treni kaçıranlardan oldum. Pişman değilim. :)

      Sil
  17. Geriye 3 kisi kalmisiz onlar da yorum yazmiyor demissin, suraya bir yorum birakayim da unutulmayayim :) Ne zaman ki blogu kapatayim düsüncesi gelse, sizleri hatirlayip kapatmiyorum. Yazmaya devam etmek en güzeli. Kendimiz icin. Almanya'dan sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 kişi kaldık cidden. İnstagram çıktı, youtube çıktı kimsesizleşti buralar. Bende yorum yapamıyorum aslında, o hayırsızlar da bende varım. :)
      Çok teşekkür ederim. Elim ne kadar el verirse yazamaya çalışacağım. :) Türkiye'den sevgilerle. :)

      Sil
  18. Blogladaki yazılarını merak edip okuduğum nadir insanlardansın.
    Umarım altı yıla bir altı yıl sahan eklersin:)
    Blog yazarları için yazdığın şeyler hala çok tatlı :)
    Bana agresif küçüğüm dediğini hala unutmuyorum ailem duysa baban çok uygun bir şey söylediğini düşünüp hemen sana mantı yaparlar 😂😂
    İyiki varsın buralarda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Kayıplara karışmadan sende yazmalısın. Yazılarına davet etmelisin. :) Blog yazarlarını yüreklendireyim derken bana cephe almasalar o iyi. :)
      Teşekkür ederim, çok mutlu oldum. :)

      Sil
    2. Atmacam artık aklımdakileri yazıya döküp tamamen bir roman yazacağım.
      yoksa hayallerim ya da karakterlerim peşimi bırakmıyor :)
      blog yazmak isterim ama günlüğüme geri döndüm.
      elle tutulur bir şey daha tuhaf hissettiriyor

      Sil
    3. O zaman roman çıktığında haberimiz olsun. Kendini nasıl rahat hissediyorsan onu yapmaya çalış. :)

      Sil
  19. Merhaba. :)
    Biraz geç olmuş olacak ama daha nice yaşlara.
    Blog kapatılmamalı. Böyle arada gelip bakıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne geç olması estagfurullah. :)
      Ya eskiden böyle derdim ama kapatanlara bir nevi hak veriyorum artık. Kendi açımdan bu eylemin gerçekleşmesi şu aşamada zor ve bu güzel şimdilik. :)
      Çok teşekkür ederim. Eski blogger yorumu görmek sevindirici.:)

      Sil
  20. Tatil dönüşü yeni görebildim ruhsuzum cansın can. Ruhsuz Atmaca için nice yıllara diyelim o zaman ve artık bir ara görüşelim özellikle sen şu alan adını almadan ve şablonunu yenilemeden önce muhakkak bir araya gelelim. Saygılar, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah görmemek önemli değil. Kalpler iyi olsun. :) Çok teşekkür ederim. Bu ara bir taşınma meselesi var. Eğer İstanbul'da kalırsam inşallah gerçekleştiririz. :)

      Sil
  21. Ve ve Da

    Bir bağlaçla dahi birbirimize bağlanamadık
    Kalplerimiz bir enstrüman olsa belki bağlamaydık
    Ve ile bir olacakken vedalara dahil oldu yazgılar
    Belki de hepimiz çıtçıt görünümlü açılıp duran ayakkabı bağcıklarıydık
    Diyar diyar gezsek de hep birinin sinirlerini hoplatacaktık

    Düzyazının altına inat şiirli yorum; ama şiir demeye 3 5 şahit yetmez... ahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada yaz böyle şeyler bende şiir yazamıyorum zaten. :D Anı defteri gibi yazıyorum bir takım şeyler.

      Sil
  22. selam

    6 yıl diye okuyunca aklıma sadece 6 yılda çocuk büyüyor okula bile gidiyor düşüncesi geldi. nice nice senelere diyelim o zaman. bolca boş vaktim olacak gibi görünüyor. üşengeçliğim olmazsa ben yorum yazarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7 ye az kaldı diyelim o zaman. Teşekkür ederim. Yorum önemli her kıymetli yorum kabul edilir, değer görür.

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam