19.07.2013

Ruhsuz Atmaca 1 Yaşında...

Bundan tam 1 yıl önce temelleri atılan Ruhsuz Atmaca bugün itibari ile 1 yaşını doldurmuş bulunmakta. Bu kadar uzun süre yazar mıyım? diye çelişkilerin olduğu fakat başlanılan yoldan dönülmediği bir sene oldu. Okulumun yoğunluğundan dolayı boş vakitlerimde bir ayın tüm yazılarını yazmaya çalıştığım zor ama tatlı bir sene oldu.

Ruhsuz Atmaca 1 Yaşında

Atmaca senenin başında zor bir dönem geçirdi canından çok sevdiği birini ebediyete uğurlamak zorunda kaldı, izleri hala sürse bile, üzerinden gitmeyeceğini bilse bile yavaş yavaş hayatın standart ritmi yerini almaya başladı.

Şuanda geçirdiğim bir yılın sağlamasını yapmam gerekirse yazma pratiği konusunda bir yol katettiğimi söyleyebilirim. Geçmiş yazılarımla ve yakın zamanda yazdığım yazıların arasındaki farkı bu durumu göstermekte. Başta daha çok aşk, ayrılık tarzı yazılar yazarken, yakın zamanda günceli de yakalamaya çalıştım. Ama tabi kat edilmesi gereken daha çok yol var.

Geçirdiğim bu bir yıl içersin de çok güzel insanlar tanıdım; sui, bloghocam, hayatın içinden bir tutam ben  bloggerlar tanıdım. Bunun dışında Bloglar Mahallesi de çok önemli yarar sağladı. Özellikle Bloghocam'a çok teşekkür minnettar olduğumu belirtmem gerekir.(Ya da Serdar Abi'ye, abi kelimesine kızıyor ama :) ) Çünkü en ufak sıkıştığımda ondan yardım istedim. Sağolsun hiçbir mailimi geri çevirmedi. Blogumun son halini ona borçluyum diyebilirim.

Blog dünyasında geçirdiğim bir yıl boyunca normal yazılarım dışında kategori yazıları yazdım. En önemli yazı serim "Kısa Dipnot Serisi"dir, diyebilirim. Çünkü her bölüm bir kitabın bir sayfası olarak tasarlandım. (Bazı konularda atlamalar var) Bunun dışında "Atmaca'nın İsyanı" kategorisinde daha çok Atmaca'nın hayatını etkileyen, onu yoran, üzen şeyleri yazmaya çalıştım. "Teşekkür: "Konu ve Konuk Olduğum Bloglar..."-12" kategorisinde de konuk olduğum blogları tanıtma ve yazılarımı göstermek için oluşturdum. Aslında bir yılda gereğinden fazla bloga konuk oldum. Bu da benim için bir başarı. (Yanlış hatırlamıyorsam 19 tane bloga konuk oldum. Bunların arasında birden fazla konuk olduğumda var.)

Blog dünyasında geçirilen bir yıl boyunca Ruhsuz Atmaca'nın maskotun da pek bir değişiklik olmasa da,  blog resminde birçok değişiklikler oldu. İlk haliyle son hali arasında dağlar kadar fark olduğu söylenebilir.

Ruhsuz Atmaca-MaskotuRuhsuz Atmaca-Maskotu

Maskotla ilgili çalışmalar sürmekte.

Ruhsuz Atmaca Ruhsuz Atmaca
İki resim arasında dağların olduğunu görmek mümkün.

Tasarım ile ilgili son olarak Ruhsuz Atmaca banner'ı hazırladım. Bu da sitesine eklemek isteyenler için:

Ruhsuz Atmaca-Banner
Eğer banner'ı sitenize eklemek isterseniz yapacağınız basit:
 Aşağıdaki banner kodunu kopyalayıp, sırasıyla Yerleşim-Gadget Ekle-Html/Javascript yolunu izliyoruz ve kodumuzu buraya yapıştırıp tamam diyoruz. Sonra "Düzenlemeyi Kaydet" deyip işlemi sonlandırıyoruz. 


Gelecek için planım ise; blogumda bir sosyal sorumluluk projesi yapabilirim. Aklımda olan bir tane var ama zamanın yoğunluğu yüzünden pek vakit kalmıyor ama fırsat bulduğumda startı da verilecek. Bunun dışında gelecek yıla kadar daha fazla insana ulaşmaya çalışacam. Umarım başarılı olurum, umarım Atmaca yüksekten uçmaya devam eder.

Not: Yazının dağınıklığı için kusura bakmayın bir seferde birçok şey anlatma telaşı...

12 yorum:

  1. Nice nice yillara,nice yeni headerlara nice yeni banner ve basarilara :) Serdar bey ''abi'' denmesine kiziyor evet ama abilik yapip kimseden esirgemiyor yardimini,saygilarimi sunmaliyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumun için teşekkür ederim. Ben sürekli "hoca" ama hani lakap anlamında değil; mertebe olarak bana bir şey öğrettiği için, kızıp kızmadığı konusunda emin değilim. :)

      Sil
  2. Takip ettiğim çok güzel bir blog hazırlıyorsunuz. Birinci yaşınız kutlu oldun. Daha çok yıllar güzel içerikler oluşturmanız dileğiyle. Tekrar tebrikler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumun için çok teşekkür ederim. Bir sene duracağımı pek sanmıyordum ama bir seneyi doldurdum. Umarım devamı gelir :)

      Sil
  3. Ben buralardayken beni unutmamış olman nasıl mutlu etti beni şimdi :)
    Teşekkür ediyorum. Bayramını kutlarım şimdiden :)
    Ayrıca nice seneler dilerim bloguna da. Asla vazgeçmemen dileğiyle. Zaten vazgeçersen ben sana baskı yaparım merak etme :)
    Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baskıdan hoşlanmam ama gelecekse senden gelsin. :) Teşekkür ederim. :)

      Sil
  4. Ruhsuz atmaca'nın 1. yıını kutlarım. Başarılarının devamını dilerim.

    Bu arada abi demnesine kızmıyorum, yanlnış anlaşılma olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hocam. Yok şaka manasında dedim. :) Saygı kuralları dışında olan her şey tabi doğru değildir. Saygı çervçevesin de söylenen "abi" var birde lakayıtlık olsun diye söylenen "abi" var. Lakayıt olana bende karşıyım hocam. :)

      Sil
  5. Nice senelere :) Başka diyecek bir şey yok sanırım.

    YanıtlaSil
  6. Ruhsuz Atmaca'nın birinci yaşını kutluyorum. Başarılarınızın devamını diliyorum. Nice senelere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Çok mutlu ettiniz beni... :)))

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam