25.07.2015

Boyacı Halil: Bir Garip Sevmek Zamanı

Sonu olmayan bu hayatta bir son aramak, bir sonsuz aşk aramak neyin nafile sebebidir. Kim böyle bir hayalin ürünü olmak ister ki! Neden olmak ister ki, neden böyle bir şeyi aruzlar ve böyle bir şeyin peşinde koşmak ister. Nereden alır bu gücünü nereye harcamak ister.

Galiba bir bir aşk hikayesinin 5N1K sını çok iyi bilmek, kendimizi çok iyi kandırmamız gerekir, eğer çokça kendimizi kandırırsak, girdiğimiz bu bunalım bizim canımızı yakmaz, resmen parçalar. Bir virüs gibi türer vücudumuza bir yandan bunalım verir diğer yandan verem, bir yandan baş ağrısı verir bir yandan kanser...

Nedenini bilmediğimiz nedenler peşindeyiz, belki hiç mi hiç bilemeyeceğiz; belki de hiç mi hiç bunun gereği olmayacak. Belki de tek nedeni bu hayatta çiftleşmek, çoğalmak, üremek olan nedeninizi biraz daha modern kılmak için adına aşk dediğimiz uydurmanın peşinden koşup, sonunda amacına ulaşıp, "Her şey yalan aşkta..." diyecez...

Boyacı Halil
Sevmeden ilelebet bu sevgisizlik...( Foto: Sevmek Zamanı filminden)

Belki de uydurmalardan tekerlemeler yapacaz ve bunlar bizim sebeplerimiz olacak;

Kalp çarptı,
 Çamura battı,
O baktı gönlüm yandı;
 Sevdi sandım aşka yandım,
Vurgun yedim,
 Ölümüm oldun benim...

Bak bir iki dakikalık sevgi kırıntısıyla uydurdum bir aşk hikayesi. Aşkın ve hayatın 5N1K sını bilmek gerekir. Ne demek? Ne oldu da sevdim. Ne zaman oldu acep? Bir sıkıntım mı vardı? Zor durumdaydım da beni ancak böyle bir yalan mı kurtarır diye düşündüm... Nerede, Nasıl ve Neden oldu? Arkadaşlarlaydık ego tavan yaptı, onlar off ne kız dedi ulen ben yakışıklıyım benim olsun dedim. Vurgun sende ne için... Peki Kim? Bu değer verdiğin ve uğrunda dünyaları yakarım fantezisini uydurduğun kişi kim, değer mi buna! Sormak gerek sorgulamak gerek çünkü dünya çokça ve bolca boş yokluklar ve uğraşlarla dolu... Sevgiyle Kalın... 

12 yorum:

  1. Yorum yapmak istedim tıkandım yahu :)
    Bence sevgiyle kalalım gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sevgiyle kalabilenlere ne mutlu :)))

      Sil
  2. Şurası bana uydu nacizane:NE ZAMAN OLDU ACEP?Bir sıkıntım mı vardı?Zor durumdaydım da beni ancak böyle bir yalan mı kurtarır diye düşündüm.Twitter hesabım da zaten onun için son ömür,yani sonomur..Merhaba Ruhsuz Atmaca!!!.Ece olarak devam ediyorum.Benim için aşk acı çekmenin başlaması demektir.Zira aşk ve tutkuyu harmanlamaya çoook önceden başladığım için,adını ben VAZGEÇİLMEZ BERABERLİK olarak değiştirdim.Ne kadar yanlış olsa da ,bana yapılan yanlışları görmemezlikten gelmek,alıştığım birini kaybetmekten daha az acıtıyor.Aşkın nasıl bir şey olduğunu tam anlayan varmıdır diye de düşünür oldum bugünlerde.Senelerce evli olduğum insanı deli gibi severken,peki şimdi karşımda niye başkası var? =Başka bir insanı nasıl sevdim?Bunların hangisi gerçek sevgi?Gerçek sevgi nasıl bir şey gibi sorulardan sonra=Asgari müştereklerde buluşabilen,yanyana iken birbiriyle güzel vakit geçirebilen,ayrıyken yüreğinde diğerinin boşluğunu hisseden iki kişi birbirini seviyordur.Ama biri öldüğünde zaman geçtikçe unutulmuyor ve yerine bir başkası oturtulmuyorsa,işte bence hakiki sevgi budur.Ama hayat da çok zor yahu.Vakit bazen gerçekten zor geçiyor.Birileri bu boşlukları doldurmalı.Bence içinden anlaşılarak çıkılmayan ve anlatılamayan birşey AŞK.Sağlıcakla....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için, siz en azından bir ad koymuşsunuz bu çok güzel ben hala ve hala dünyanın bu geçiciliğinde bir anlamlandırma yapmadım belki de insanların çokça benden uzaklaşmasını sağlamak buna neden oldu bilmiyorum. Aşk için hayat için insanların sorgulamaları için 5N1K yı kendilerine sormalılar. Belki o zaman ortaya bir anlam çıkabilir... Sevgilerimle.

      Sil
  3. Ece Evren'in yorumunu çok sevdim. Uzun zamandır, böyle bir duyguyu yaşamak istiyorum. Aşk veya ilişki... Bir arkadaş da şunu söyledi: Aşk, her seferinde niçin sevdiğini hatırlamaktır. Acıları alt edebilmek adına.. Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok değerli bir yorum yaptınız benim için. Bilmiyorum her hatır can yakıyor, belki de aşk budur. Bunla nasıl alt edicem, eğer edersem belki de aşk odur, bilemiyorum.

      Sil
  4. Sorgulamak bir yere kadar...
    İnsan neden ilk aklına geleni geldiği ilk anda yapmaz... ???
    İşte bence önce kişi bunu sorgulamalı.. eğer ki çok istiyorsa... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de aklına gelen ilk şey bir hovardalık, bir aymazlık, kötü bir şey olduğu içindir ya da sevgisinin diğer yaşadıklarından ötürü tek taraflı olduğundadır :))

      Sil
  5. Bence aşkın 5N1K'sı yoktur. Ya da sorular varsa bile cevaplar meçhuldür.
    Bir bakmışsın, gelmiştir. O vakit, soru da cevap da düşünemez insan. Hazır gelmişken, bolca sevmek lazımdır. (Ama kendini sevmeyi/düşünmeyi ihmal etmeden.) Çünkü bir de bakmışsın, gitmiştir. Eğer şanslıysan, bu gelme-gitme süresi uzun, hatta belki bir ömür olur. Bilemiyorum... Belki de uzun zamandır aşk üzerine yazmamıştım, dertlendim.

    Sevmek Zamanını merak ediyordum. Merakım iyice arttı, iyi mi! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ama her şeyin hani 5N1K sı olmasa da sorgulanması, düşünülmesi gerekir. Hep aşk tanımları ansız olan bir şey olarak düşlenir, söylenir, anlatılır ama mantıklı ve gerçekçi olmak gerekirse bence biraz öyle değil. Öyle olanlar çok çok nadir. Hahaha derdin varsa her türlü dinleriz, paylaşmanda sıkıntı değil paylaş ki biz de düşünelim, dertlenelim, çözüm üretelim.

      Sevmek Zamanı en sevdiğim filmlerdendir izlememen hata diyorum. izlersen eğer dön bana görüşünü alayım :))

      Sil
    2. Spesifik bir dert değildi kastım :) Aşk zaten genel bir duygu değil midir? Hayatın genelinde olması gereken... Reçetemi aldım ben. 3 vakte kadar izleyim de döneyim filmi. Belki iyi gelir :)

      Sil
    3. Aşk garip bir şeydir herhalde şuana kadar yaşadım diyemem :)) Aşk bence hayatın genelinde genel duygudur ama şöyle insan yaratımı, buna aşk demiş aslında varolmayan bir şey :))) Filmi izle dön bana istersen, hatta mailden dön tartışalım :))

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam