9.02.2014

Bir Hayat Düşün...

Bir hayat düşün umut ışıklarını aramayla geçen, bir hayat düşün bu ışıkları ararken karanlıklara bürünen, bürünen karanlıkta boğulan. Sevmek isterken, sevgini vermek isterken bunların tersine çevrilen. Nefreti bile sevgiyle doluyken o sevgisi görülmeyen. Ağlarken, üzülürken bile seven, umudunu kaybederken bile içten içe bağlanan, kopamayan...

Bir hayat düşün umutsuzluklara yeri olmayan; her karabuluta düşman olan, papatya yapraklarını sonucu "sevmiyor" olacak diye yolmayan. Kötülüklerin olduğu bir evrende hep iyiliği kovalayan. Hep örnek cümlelerde yer alan ve o cümlelerin öznesi olan. Bir hayat düşün, ölümden korkmayan ama onsuzluktan korkan... Doğrusu olan doğruluktan şaşmayan, yanlışı olmayan, yanlışlıklarla işi olmayan.

Bir evrenin dönemsel parçalarıyız, geldiğimiz dönemde sahip olduğumuz rolleri oynamakla meşgulüz. Bu dönemdeki senaryo textlerimiz hep benzer yaşamlarla örülü iken; biz hep bunu değiştirmek istiyoruz. Bazen bu oluyor, yaratan bize bu şansı tanıyor; fakat bazen de bu yaptığımız aykırı değişikliğin kurbanı oluyoruz.

sevilen kahraman snoopy
Bilmek gerek bu hayatta her şey, bir şeylere bağlı...
Bu hayatta hep gülmemek gerek, yeri geldi ağlamak gerek. Bu sebepsiz yere olabileceği gibi geçmişte yığınlar halinde dolaba sıkıştırdığımız hayal kırıklıkları, boş umutlar da olabilir. Onlarında bir dinlenme ve dert yanma hakları olmalıdır. Ağlamak huzur verir; belki belli yaraları yeniden hayata geçirebilir ama  geçmişteki savaşımızın değerini hatırlatır. Her zaman sevipte kazanmıyoruz. Çoğu kez seviyoruz ve kaybediyoruz. Bu yüzden bir hayat düşün ayrılıklarla örülü, göz yaşları ile dolu ama gene aynı hayatı düşün bunla gurur duyan...

13 yorum:

  1. Benim senaryo sağlam çalışılarak yazılmış , bunu bilir bunu söylerim en kibirlisinden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle her kapı boşluklara çıkıyor; birine çıkıyorsa da sekmeli, kademeli bir durum var. :)

      Sil
    2. nedense yazı değilde yorumlar dikkatimi çekti, sohbeti bir yudum birayla selamlıyorum; benimki satır arası, okuyana bırakılmış :)

      Sil
  2. Bi kısmı çok tanıdık bu hayatın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benzer yaşamları yaşıyoruz, benzer yaşamlarda yaşlanıyoruz... :)

      Sil
  3. Bir hayat düşün ya da düşünme...
    Ağlarız geçmişteki savaşlarımızın değerini hatırlarız ederiz ama en nihayetinde geleceğimiz gün bugün ve bugün dostum her şey boktan... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün boktan olacaksakta geçmişi unutamayız; bir yaradır geçmiş arada onuda hatırlamak ona da ağlamak gerek. Aynı durumda bende de aynı, her attığım adım batak, zalım insanlar yüzünden :)

      Sil
  4. Ne derin yzmıssın düşüncelere daldım..Bana da beklerim canım ben senin gibi yazamıyorum ama bastan söyleleyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmen beni mutlu etti. Herkes kendi evreninde iyi yazar, öyle deme. :)

      Sil
  5. Teşekkür ederim varolun. Elimden geldiğince takip etmeye çalışacam :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar olsun. Blog siten güzel olmuş usta, emeğine sağlık gmail adresime de senin yazdıklarını artık paylaşacağım müsaden olursa. Twitter hesabından da seni takipteyim usta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çok memnun oldum. Paylaşımları yazının tamamını olacak şekilde olmazsa tabiki olabilir, ya da sosyal medya araçlarından paylaş butonu ile paylaşmanız bence iyi olur.

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam