1.03.2014

Geçen Sene Bugünlerde...

Tam bir sene önce bu günlerdeydi, uzaklardan gelen Azrail benden bir şey aldı. Dur diyemedim, aslında durduramadım kendisini, çok istedim durdurmak, bırak onu beni al demeyi, ama olmadı. Kulakları sağır, ağzı mühürlü, gözleri kapalıydı... Ne gözyaşından anlıyordu, ne de o acı çığlık ve yakarışlardan...

Belki de işini profesyonel yapmak böyle bir şey; duygu yok, ses yok, söz yok, talep yok... Verilen emir, o demiri kesecekti. Bu, Atmaca'da böyle olmuyordu, ağlasam akan gözyaşlarım ona ne kadar ulaşacaktı, bağırsan bu onu ne kadar etkileyecekti.
Sil Baştan
Boşluklar kaybettikçe anlam kazanır... Sil Baştan filminden bir kare
Ölüm kime olursa olsun çok kötü bir şey hele bunu çok yakından ve sevdiğinin birinin üzerinde görünce daha da... Keşke onun yerinde ben olsam, onu almasa da beni alsa diyorsun, tabi ki nafile. İlk başta bir kabullenmeme nasıl olur? nasıl olabilir böyle bir şey? oluyor. Fakat zaman yavaş yavaş sana kabullenmeyi öğretiyor, ya da mecburi olarak kabul ediyorsun...

Azrail onu alırken, dur ulan o aldığın kişinin kim olduğunu biliyor musun? diyesin geliyor, tüm servetini mal varlığını, hatta hayatını veresin geliyor. Al ulan al, bırak bizi rahat, dokunma bizim hayatımıza, biz iyi kötü, düşe kalka da olsa böyle iyiyiz diyesin geliyor. Bari biraz daha süre ayır, bir vedalaşalım, bir hak isteyelim, söyleyemediklerimizi, anlatamadıklarımızı anlatalım diyorsun. Ama onun o duygusuz yürüyüşü ve bizim anlayamadığımız bakışı sana, haklı olarak, "Bugüne kadar neredeydi aklın!" diyor.
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Var olmamayı ne kadar istesem de, hala yaşıyorum...
Ölüm kapıyı elbet çalacak; kimisine 7'sinde kimisine 70'inde, zor gelecek ayrılmak, senin olan kişiyi tanımadığın birine emanet edip cennete göndermek. Zor gelecek keşkeleri ardı ardına söylemesi... Tek yapacağımız şey dua, tek yapacağımız şey bir gün bizimde onun yanına gideceğimiz ve yarım kalanları yeniden yaşayacağımız arzusu belki de...

Evanescence- Lost in Paradise...

41 yorum:

  1. :'( :'( offfffff koptummmm,diyecek birşey yok,yutkunamadım iyi mi ...

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Fazla yoğunluğu olmaması için çok uğraştım ama tabi olmuyor, kaybettiğim yazıya bakınca sevgilim falan diye duruyor evet sevgilimdi (babannem), bir sene her gün onsuz geçti tabi bugün de, :(

      Sil
  3. Çok anlamlı yazı olmuş .Azrail işini gerçekten profesyonel yapıyor :((( Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman mesleki etik kuralları içersinde sapma olmadan başarıyla yapıyor :( Sağolasın, varolasın...

      Sil
  4. fazla yoğun olmadı,gayet yerinde bir anlatım olmuş,bazı şeyler senin yaptığın gibi içinden gelerek yazılmalı,sevgili olarak değil de aileden biri olduğu doğmuştu içime,
    nur içinde yatsın,size de Allah sabır versin :( ben de anneannemi kaybettiğimde bu durumdaydım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah, çok teşekkür ederim varolasın. Anneannenin mekanı cennet olsun. Sevgili olayı gelen tepkiler üzerineydi, senlik değil öyle dile getirdim sadece.

      Sil
  5. Hep deriz ya sözün bittiği yer . Çaresizlik işte budur... Ne ertelenir ne durdurulur , engeli yok .
    Mekanı cennet olsun ...

    YanıtlaSil
  6. @minik @Ruhsuz Atmca Allah rahmet eylesin, mekanları cennet olsun, okuyan herkes dua etsin inşAllah.. Azrail alıp götürüyor da senden bizlerden bir şeyler alıp götürdün şu yazıyla be dostum offf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah, çok teşekkür ederim, dostum. Yazarken, böyle yoğunluğu olmasını istemedim işte...

      Sil
    2. Daha ne olacak dostum mahvettin beni işte.. haydi sen de Allah rızası için rahmetli halacığıma bir dua ediver lütfen.

      Sil
    3. Ne demek, mekanı cennet olur inşallah.

      Sil
  7. İnsan sevdiklerini kaybetmek istemez o an geldiğinde de ne yapsak nafile sevdiklerimi kaybettim bende bazen aylarca kendime gelemedim.. Ama işte hayat.. Çok duygulandım okurken başın sağolsun. Huzur içinde uyusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah, haklısın, yıl dönümleri biraz ağır geçiyor, tabi bir yıldır kabullenememekte var, ama çok teşekkür ederim, varol...

      Sil
  8. Bu duyguyu pek çok kez yaşadım Azraille savaşa hiç girmedim kader bu yapılacak bir şey yok Allahın emriyse bize sabretmek düşer. Sabretmeyi denemek yada :)

    En kötüsü de özlem.

    Ve hayatınızda önemli biriyse yaşam boyunca her kararda bu hareketimle gurur duyarmıydı bunu severmiydi olsaydı ne olurdu düşüncelerle yorarız kendimizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Pink. Ama işte o özlem varya özlem işte o çok yoruyor beni, bazen öyle oluyor ki zaman bile akmıyor, işte o zaman sabretmek gelmiyor içimden.

      Sil
  9. Zor duygular, başetmesi çok zor lakin alışıyor insan işte zaman geçtikçe. Bende geçen sene bu zamanlar babaannemin yokluğuna alışmaya çalışıyordum :( Ama alışıyor insan, çok özlüyor ama alışıyor. Dua etmekten başka çare yok. Mekanları cennet olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mekanı cennet olsun. Dua her zaman ama her gün bir sesle uyanmak ama o sese yürüyememek yoruyor bedenimi. Rabbime şükürler olsun ki onu tanımdan almadı benden onu.

      Sil
  10. Ruhsuz Atmaca, kabullenilmiyor, yürek avutulmuyor, her geçen yıl sanki gitmiyor da yerinde sayıyor gibi oluyor bilirim bu duyguyu kendimden :( Annem mi gitti ben mi gittim o aleme bilmiyorum. Elim kolum felç oldu gidişiyle... Gidenin ardından ne desek boş elden gelen sadece dua. Rabbim sevdiklerimizin mekanlarını cennet etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm sevdiklerimizin mekanı cennet olsun, zor ya her gün onlaydı ama onsuz zor olan bu aslında...

      Sil
  11. Önmeli olan "Hodri Meydan" diyebilmektir..
    süper yazmışsın yine .. karanlık ve sertti. böyle yazıları daha sık yazmalısın
    Yıldızlar ülkesine selam olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, varolasın :)

      Sil
  12. Allah rahmet eylesin , söz konusu sevdiklerimizse kim olduğu önemli değil, acı acıdır !
    Mekanı cennet olsun inşAllah..

    YanıtlaSil
  13. Allah'ım bugünler de her taraftan bir ölüm fışkırıyor sanki, kendini hatırlatmak istercesine... Oysaki her an aklımda... Vakti geldiğinde ne kadar acı ne kadar zor olacağının da farkındayım.. Rabbim her şeyin hayırlısını en güzelini bilir bir şey diyemeyiz. rahmeti üzerlerine olsun tüm kaybettiklerimizn inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, inşallah, çok teşekkür ederim, duadan başka yapacak bir şeyimiz yok. Tek yapacağımız hayattayken değer, kıymet bilmek.

      Sil
  14. Çok etkileyici bir yazı olmuş, ölüm varlığı ve çaresizliği bu kadar güzel anlatılabilirdi ancak yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim varolun, böyle yorumlarda beni çok mutlu ediyor.

      Sil
  15. Allah rahmet eylesin.ne denir ki çok duygusal bi yazıydı tabi ki.hele yorumlardan birinde babaanneni kaybettiğini okuyunca ben benden gittim sanki.çok özeldir.çok önemlidir babaanne benim için de.5 yıl oldu kaybedeli.hala büyük bir aşkla yazarım ona...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklenmedik and gitmesi çok kötü ama yapcak bir şey yok tabi dua etmekten başka. Babanneniz Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olur inşallah, çok teşekkür ederim yorumun için...

      Sil
  16. Allah rahmet etsin ..

    edit : yara kabuk tutunca ona taş diyorlarmiş her dinde .. alişiyor insan herşeye .. ölüme bile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun, bendeki bu yara herhalde ölünce kabuk bağlar.

      Sil
  17. Ama bu çok dokunaklı. İlk okuduğum yazı böyleyse....

    Başınız sağolsun :((

    Huzur içinde uyusun.

    YanıtlaSil
  18. Öncelikle Başınız sağolsun .... yazınızı okuyunca aklıma Kitap Hırsızı'ndan alıntı geldi;

    İşte küçük bir gerçek.
    Öleceksiniz.
    Bütün uğraşlara rağmen hiç kimse sonsuza dek yaşayamaz.
    Keyfinizi kaçırdığım için kusura bakmayın. Benim tavsiyem; vakti geldiğinde panik yapmamanızdır. Pek bir faydası olmuyor çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın, kitap hakkında bilgim yok, zaten kitaplara genelde yabancıyım, sabretdiyorum yanına gideceğim güne bakalım ne zaman olur, teşekkür ederim yorumun için.

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam