23.03.2014

Mim-4

Yakın zamanda tsunami gibi yayılan bloggerlar için mim olayı beni de dalgasına kattı. Bloggerlar arasında birlik ve bütünleşmeyi sağlayan, ikili ilişkileri güçlendiren mim olayı ciddi anlamda önemli bir mevzu. Ayrıca içerik bulmakta zorlanan bloggerlara içerik katkısı yaptığı yadsınamaz. Gelelim benim mimleyen Mor Rimel ve Sinem Demirdöven'in sorularına:

-En Sevdiğin Şarkı?
Müzik dinlemeyi esasen çok severim, günümün büyük bölümü yollarda geçtiği için arabaların egzos, motor seslerini duymaktansa, kulaklığımı takıp müzik dinlemeyi tercih ederim. "Sağırlık korkun var mı?" deseniz buna koca bir "Eveeet" derim. Müzik konusunda çok fazla sevdiğim alternatif var, Seether, Foo Fighters, Metallica, Evanasence, Resul Dindar, Hayko Çepkin, Ogün Sanlısoy daha çokça ekleyebileceğim listedeki grup ve insanların albümlerinde benim için en iyi şarkıya girebilecek çokça müzik var. Ama çok çok sevdiğim dediğimde Seether- Breakdown ilk sırada yer alır diyebilirim.


-En Sevdiğin Roman 
Pek kitap kurdu biri değilim, hatta bu durumumdan ötürü nasıl yazabiliyorum buna hayret ediyorum. Bu soruya vereceğim cevap ise Alexander Puşkin'in- Yüzbaşının Kızı diyebilirim

Alexander Puşkin-Yüzbaşının Kızı
Alexander Puşkin-Yüzbaşının Kızı
-En Sevdiğin Çizgi Film Karakteri
Bu soruya tek yanıt vermem herhalde imkansız, bir çizgi film manyağıyım ve bir çok karakteri severim. Tsubasa, Vakabayaşi , Bugs Bunny, Snoppy, Jack (Adventure Time yeni nesilden), Gumball ama Tsubasa ve Vakabayaşi ağır basar tabi.

Tsubasa ve Vakabayaşi
Tsubasa ve Vakabayaşi
-Çocukluğunda En Sevdiğin Oyuncağın
Pek oyuncak seven biri değildim, ama tabi ki çocukluğum eğlencesiydi oyuncaklar. Benim 2 tane uzaktan kumandalı oyuncak arabam var hala saklarım babamın ilk hediyesidir onlar.

-Şimdiye Kadar Aldığın En İyi Hediye 
Babamın aldığı hediyeyi buna katabilirim. Hediye kabul eden biri değilim ev bu yüzden kitap cenneti, birçok hediye var elbet aklıma gelen ilk bu olduğu için o arabalar değerli.

-Odanda Sana Ait Olan En Sevdiğin Nesne
Bu konuda değerli olarak seveceğim bir nesne var diyemeyeceğim. Ama çocukken yaptığım evi buna gösterebilirim.

En değerli nesne
Çok uğraştırmıştı...
-En Sevdiğin Yemek
Lahana çorbası her zaman vazgeçilmezdir.

-En Sevdiğin Hayvan
Bu soru herhalde sorulduğunda blogun ismine bakmak yeterli olur. Duruşu, asaleti ve hırçınlığı ile Atmaca vazgeçilmezimdir.
Atmaca'nın Duruşu
Atmaca'nın duruşu yeter...

-Aile Dışında Onsuz Yapamam Dediğin, En Sevdiğin Kişi
Şu şu diyemeyeceğim bir soru. Dostsuz, arkadaşsız olmaz bu yüzden dostlarım her zaman sevdiğim kişilerdir, tek kişiyle nitelemek kötü olur.
Mimlediğim Şanlı İnsanlar

İki mim ard arda geldi umarım keyif aldığınız bir mim olmuştur. Bundan sonra dostlar mimlerken biraz süre geçerse iyi olur. Mimin üzerine mim ağır oluryor.

32 yorum:

  1. Sevgili Atmaca, öncelikle değer verip beni seçtiğin için teşekkür ederim. Mimler evet çok güzeller ama ben sayfamda mimleri yayınlamıyorum. Bunun için izninle sorularını buradan cevaplandıracağım.

    En sevdiğim şarkı?
    Türk sanat müziği, türkülerimizin ben de yeri ayrı ve çokça değerli olmakla birlikte bunlar haricinde blues, jazz, klasik, fado, country, opera ve daha bir çok müzik tarzını sayabilirim. Kısaca her türlü müziği severim çünkü her biri beni ayrı duygulara sürükler. Kitaro, Yanni, Enya, Andrea Bocelli, Secret Garden, Loreena Mckennitt, Amalia Rodrigues, Can Atilla, Sezen Aksu, Barış Manço daha sayabileceğim çok isim var ama bunlar başta gelenlerdir. En sevdiğim şarkıysa Barış Manço"Benden Öte Senden Ziyade"

    En sevdiğim roman?
    Kitaplara aşırı bir tutkunluğum var, onlar benim bebeklerim :) En sevdiğim Nazan Bekiroğlu "Lâ / Sonsuzluk Hecesi"

    En sevdiğim çizgi film karanteri? Anılarıma kazınan en şeker çizgi film "Ama bu haksızlık" sözleri hala kulağımda olan küçük siyah civciv Calimero :)

    Şimdiye kadar aldığım en iyi hediye?
    Hiç bir şeye değişemeyeceğim, Rabbimin bana sunduğu en değerli hediye biricik kızımdır.

    Odamda bana ait en sevdiğim nesne?
    Bir şişe içinde yapılmış olan küçük bir yelkenliydi ve değer verdiğim bir insana hediye ettim. Sevdiğim nesneleri sevdiğim insanlara hediye etmek beni mutlu eder.

    En sevdiğim yemek?
    Balık ızgara :) Bak şimdi çıtır çıtır bir balık canım çekti ki sorma :)

    En sevdiğim hayvan?
    Hala binemediğim hayalimdeki bembeyaz at :)

    Aile dışında onsuz yapamam dediğim en sevdiğim insan?
    Aynı sen gibi ayırt edemem. Herkesin yeri bende özeldir.

    İşte böyle Atmaca tekrar teşekkürler :) Hadi ben kaçar, sana mutlu akşamlar :)




    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türk sanat müziğini seven insan değerli insandır, çok nadir bulunur :) Calimero'yu bilmiyordum cidden bak :) Cevaplar için cidden teşekkür ederim, mutlu ettiniz beni :))

      Sil
  2. :)) Tusubasaaa kuzenimle ne çok izlerdik bitmek bilmeyen saha ayrı bir efsaneydi o kadar koşmaya bitmezdi o saha :))
    shinedown-burning bright dinlemediysen tavsiye ederim ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kadının (bayan demekten hoşlanmıyorum :)) tsubasaa izlemesi kadar güzel bir şey yok ne mutlu kocana/erkek arkadaşına :))) Oyunu arşivimde, çizgi filmini de arşivlemeyi düşünüyorum ama bakalım ne zaman.
      Tavsiyeler her zaman dikkate alınır :)))

      Sil
  3. Kesin Rizelisin ipuçlarından yakaldım :D Yüzbaşının kızı kitabını bende severim. Lahanaya gelirsek yahu hiç sevemedim gitti. Ailem nasıl kara denizlisin diyor bazen onlarda haklı tabi.Keyifle okudum yazını efendim teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bingo, Atmaca'dan anlaman lazımdı dostum. :))) Lahana sevilmez mi, taze lahana çorbası, pilavın üzerine koy ye tadından yenmez :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Puskin okumus insan kitap kurdu değilim demesin :)) ben de kitap kurduyum ama klasik okuyamayan.

    Ailesiz ve dostsuz asla! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klasikler yüzünden artık normal düzende kitap okuyamıyorum zalım :)

      Sil
  5. Snoopy candır!

    YanıtlaSil
  6. Evet Atmaca ve lahanadan ben de çözdüm ;) Rize'ye birkaç senede bir geliyoruz. Daha çok ilçelerine tabii. Ben de Samsun'lu sayılırım. Ondan çekmiş demek ki kanım. O maket eve de bayıldım. Ellerine sağlık. Böyle maket evler yapıp sonra da gerçeğini yapan Rizeli bir aile dostumuz var. Sana da kısmet olur umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Karadenizli olmak çok güzel bir duygu, hani bana kalırsa bir ayrıcalık diyebilirim :) Rize'ye taparım ben, doğası her şeyim benim, çok gidemiyorum bir kaç senedir ama ayrı olsakta hep beraberiz :))) Maket olayı çok zor ben onu ilk okulda yapmıştım, pek yetenekli değilim, kim bilir bunu ilerde gerçeğe uygularım :)))

      Sil
  7. Tsubasa bana hep çok komik gelmiştir :) Ama sanırım bizim dönem erkeklerinin en favori karakterlerinden ...
    Ben de kendimi kitap sever sanırdım. Sen gel Puşkin oku bir de kitapkurdu sayılmam de peh!
    Bu mim olayını özlemişim ben onu anladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tsubasa izleyen her erkeğin vazgeçilmezidir :))) Cidden kitap kurdu olmam imkansız ötesi arada bir klasiklere takılırım sadece :)
      Yorumun için teşekkür ederim :)))

      Sil
  8. Tsubasa mı?? ayhh çok severim kendilerini :)
    Liseden bir arkadaşıma Tsubasa Fan Page diye bir facebook grubu kurmuştuk doğum günü hediyesi olarak. Yanıtını okurken o güzel ve eğlenceli anlar geldi aklıma :)
    Çok güzel olmuş cevaplar bence yalnız o koyduğun resimdeki evimi kendi ellerinle mi yaptın cidden?? :O

    Not: Arkadaşım sınıf erkek futbol takımında yer alan bir kız! (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçükken ben yapmıştım, orta sondu yanlış hatılamıyorsam. Tsubasa Fan Page he ne güzel yaw :))) Ben de kasetleri duruyor hala.

      Enteresan cidden erkek takımında yer alan kız, şu anki durumu nedir peki? :)))

      Sil
    2. MaşaAllah o nasıl bir yetenektir öyle :)
      Yaa şimdi bizim sınıfta sadece 10 erkek vardı bunlardan da 2 tanesi futboldan nefret ederdi. Bizim arkadaşta futbolu sevdiğinden girmişti :)
      Bütün okulda erkek futbol takımında yer alan tek kızdı.. Şimdi çookk şirincik hanım hanımcık bir genç bayan kendileri :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim, o yetenekten eser kalmadı şimdi :)))
      Valla o kızın ayağı öpülür, tanısam kesin talip olurdum :)))

      Sil
    4. kalmıştır kalmıştırrr :)
      hahahahaha bu yorumunu bizzat okutcam ona :)
      talibi çokk ama bizim kızda niyet yok. korkuyorum kalacak başımaa :)

      Sil
    5. Tamam, dersin o da futbolla ilgileniyo, hatta delisi falan aramızı yaparsın hahaha, çok sevaba girersin bah :)

      Sil
    6. hahaha bir de Beşiktaş'lıysan neden olmasınnn
      :)))

      Sil
    7. Memleketimin takımını tutuyorum, hani Beşiktaş'ta sıkıntı değil bak :))

      Sil
    8. hahaha arkadaşım yorumları okuduktan sonra kesin kafamı kıracak :)

      Sil
  9. Tsubasayı ben de izlemişimdir kardeşimden sebep:) O kadar heyecanla izlerdi ki, merak eder ben de izlerdim:) Müzik geniş bir alan.... yabancı, Türkçe dursun bir kenarda illaki sever dinlerim, ama türk sanat müziği başkadır derim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tsubasa candır, Türk Sanat Müziğine saygım sonsuz çok dinlemesem de ama ara ara efkar basınca kaptırıyorum :)))

      Sil
  10. Tusubasayı ben bile izlerdim ya kız olarak pekte severdim :D O değil mimlerden gına geldi artık. Ben sevmiyorum mimleri. :D Bir tane olsa neyse arka arkasına mim. Türkiye'nin tape gündemi gibi mim hazırlıyor birileri :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha, Ablam, Vakabayaşi yi çok severdi, ondan dolayı hep şapka takardı, oradan gelen bağımlılıktan dolayı hala takıyor o ayrı :))) Mim furya gibi bir şey, acaba yarın beni kim mimleyecek demeye başladım :))) Benzetmen süper hayran kaldım he :)

      Sil
  11. ne kadar içten cevaplamışsın soruları.seni tanımamıza yardımcı oldu bu cümleler bence:)

    YanıtlaSil
  12. Şarkıyı bilmiyordum, daha doğrusu grubun adını bile duymamıştım ama madem senin en sevdiğin şarkı ben de bakayım şimdi beğenirim herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Blue October var onlara da bak derim iyidirler :)

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam