2.09.2014

İşte Öyle Bir Şey...

Sahi, Eylül ne zaman oldu?, O kadar geçti mi? Bu takvim yaprakları da ne kadar acımasız, öyle bir geçiyorlar ki ne anlamlandırabiliyoruz bu hayatı, ne de özümseyebiliyoruz. Hoş zaten biz kaybedeniz, bizim için kazanmak sadece ulaşılması zor bir hayal... Gözümüzde o kadar yüksekte değil aslında, hani olsa gam yemiyecez Atmaca'yla...

Artık derdimiz sevmekte değil, çünkü hep kaybediyoruz. Ama ne biliyor musun, sorun onlarda değil bende, bizde...  Eeee, Atmaca manyak hep ummadık, umulmadık duraklarda aşık oluyor, saçma sapan kişilere kalbini emanet etmek istiyor. Arada bir soruyorum kendisine: "Oğlum derdin nedir?, Bu kaçıncı be oğlum?"

O da utanıyor, o çatık ve hırçın ruhlu duruşuyla bakıyor gözüme, ee birazda mağrur, utangaç halle: "Eee abi napayım, yaradan benim gibi bir canlıya kalp vermiş, hani ona sitemimden, isyanımdan ya da eleştirimden değil de bu bana fazla. Ben bunu birine vermeliyim, beni sevip bu ölene kadar taşıyacak birine..." 

Hak vermiyor da değilim, bir yırtıcı da güzelimsi bir kalp, zaten tek ters düştüğümüz mevzu bu, arada bir kendisine çıkışırım: "Ya, Atmaca sen ne biçim bir şeysin, oğlum duygusuz olman lazım aşk senin neyine, ne yapcan aşkı, git bıldırcın avla, kargaları kovala bir şey yap..." 
Ruhsuz Atmaca
Bizim dostumuz dağlar, ne diye ararsın başka yar...
Atmaca belki yırtıcı ama zeki de bir canlı, durur mu ters köşe eder beni:" Abi ben Karadeniz'de yaşıyorum, sizle yaşıya yaşıya böyle oldum, bilirsin hani bizim diğer akrabalar böyle değildir ben ters yaratılmışım, genlerde bir sıkıntı var, desem inanır mısın? İnanma abi, yalnız yaşamak zor abi yalnızlık çok zor, bir resmi tamamlarken kompozisyon uysun diye yanıma süs eşyası koymak istemiyorum, o kompozisyonun ahengi rengi olsun diye yanıma güzel bir hayat koymak istiyorum, bütünlüğün olduğu bir resim olsun istiyorum, çabam bunadır..."

Zalım, Atmaca seviyorum kendisini ama şu aşk konusunda anlaşamayacaz galiba. Tutkuları var ama başka şeyler eksik, değişmesi gerek ama o da zor. Hem aşık olmasın ben "ruhsuz", o "atmaca" yazalım sonsuza kadar buralarda... 

Evanescence- Good Enough
(Bu şarkıyı daha öncede önermiş olabilirim!!!)




14 yorum:

  1. Hayat kompozisyonu.. başlığı ve girişi bize ait oluyor.. ama gelişme ve sonuç bölümlerine pek müdahale edemiyoruz..
    Hal böyle olunca da çıkan sonuç bizi bazen üzebiliyor.. keşke üzmese.. giriş gibi, o eşsiz başlığı gibi gönlümüzce olsa..
    Belki de biz başlığı iyi seçemiyoruz..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi bilmem ama Atmaca ile ben başlığı pek seçemiyoruz, hatta hiç bir şeyi iyi seçemiyoruz o ayrı :) seçsek herhalde yazamazdık buralarda, düşündüklerimiz ve hayal kurduklarımızı doğru diye adlandırıyoruz ama içine girince sadece bu bizim hayal ürünümüz oluyor. Bu arada bir kez daha tebrik ederim, mutluluğunuz bir ömür daim olur inşallah. :))

      Sil
    2. İyi olanı da seçersinizi elbet.. :)
      Bende tekrar teşekkürlerimi sunarım. Amin.. İnşaallah..
      deyip, gideyim. :D
      Herşey gönlünüzce olsun. :)

      Sil
    3. İyi olan bizi bulmadıkça işimiz zor :))) Teşekkür ederim, sağolun, varolun. :))

      Sil
  2. Oğlum derdin nedir? ve Bu kaçıncı be oğluma cevap verdiğimiz an düzeleceğizde :D O cevabı nedense veremiyor insan :( Bu arada dün bende dedim içimden eylül e ne ara geldik :D Haziranda tatil planları ediyoduk :D Emeğine sağlık efendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz galiba cevap veremeyecez ama hayırlısı :))) Eylül geldi ama ben daha tatil yapamadım :)))

      Sil
  3. Ne kadar kaybetsekte o duyguları yaşamak bile güzel bence. :)

    Eylül.. :( Yine geldi ya yine! Okul başlıyor işte. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaybede kaybede de derbeder olduk yaaa :)))
      Suss sus daha alıştıramadım kendimi okul mu başlayacak... :))

      Sil
  4. Acaba atmacayla bir de ben mi konuşsam :D
    Hayattan soğutma ya da aşktan soğutma gibi kabiliyetlerim vardır :D
    Acı çekeni gönderin yanıma benim :D
    Tamam daha fazla saçmalamadan gidiyorum yaaa ilk yorum olmazsa son olsun diye avutacağım sonra son yorum olmayacak yine çatlarım ben :D
    Tamam bu kez gittim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atmaca'yla konuşsanda değişmez o, çok denedik başaramadık :))) Nato kafa nato mermer hali onunki. :))) Ama ikna edersem bir uğrar sana :)))
      Saçmalamak ne demek yaw yok öyle bir şey, bu aralar radarlar da sıkıntı var, :)))
      Bir de bloguna yorum yapıyoruma ama yayınlanmıyor, gel ki bir kaç kişide de aynı durumu yaşadım o ayrı :))

      Sil
    2. Yok yok benim gibi manyak zahmet edip yorumları yayınlamayı unuttum :D

      Sil
    3. Tamam o zaman no problem, dedim ya kasıt var ya sorun sonra sorunu seçtim, falan filan... :)))

      Sil
  5. nasıl yani bunda da mı yok ruh, bana romantik geldi, romantizmde yok mudur ruh?belki de ruh algımız farklıdır, atmacayı bilmiyorum ki ;) belki de seni okurken daha ruhsuz müzikler dinlemeliyim ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=U5Lh3VDSBnY

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay şarkılı göndermeler etkileyici ve enteresan :))) Tabi ki ben kendimi ruhsuz görüyorum, atmaca da yazı dediğim gibi duruşu ve asaleti olan bir hayvan, ayrıca benim memlektime özgü bir hayvan, birbirimizi çok severiz falan filan. :) İkimizde müthiş bir ikili oluşturduk ve ruhsuz atmaca'yı çıkardık :) Beni okurken ruhsuz müzikler dinleme yawww o kötü yapmasın, üzmesin seni... Ruhsuzluk bana göre oluşan bir algı... :)

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam