25.10.2014

2014 Bumerang Ödüllerinde Bir Atmaca...

Bu sene 4. sü gerçekleştirilecek olan Hürriyet Bumerang ödüllerinde, Ruhsuz Atmaca blogumla "En Çalışkan Blog" kategorisinde aday gösterilmeye hak kazandım. Genelde yarışmalarda şansım yoktur ama olursa da bu blogun kaderinde farklı bir değişim ve güzel bir dönüşüm olacağının farkındayım. Prestij önemli. 
En Çalışkan Blog Nedir?
• Hedef kitlesine uygun içerik zenginliği ve geniş arşivi ile dikkat çeken,
• Blog içeriklerini düzenli aralıklarla güncelleyen,
• Yazılarını video ve görsellerle zenginleştiren,
 • Okuyucularına benzersiz ve özgün araştırmalar sunan,
• Özgün ve farklı anlatıma sahip bilgileri içeren siteleri kapsar.

Eğer sende bunları kapsadığını düşünüyorsan, Ruhsuz Atmaca'nın biraz daha gelişmesine katkım olsun diyorsan destek olabilirsin... Bunu tek bir oy olarak düşünebileceğiniz gibi, arkadaşlarınıza ileterek "Birlikten kuvvet doğar ya da bir elin nesi var iki elin sesi var" şeklinde destek olabilirsiniz. Oylama ücretsizdir. Tek gereken her cep telefonu bir oy verebiliyor ve fazla kişinin oy vermesi... Oylarınızı bekliyorum...


---Resme Tıkla---

14 yorum:

  1. Oy verelim o zaman =) Umarım kazanırsın=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy ver boy verme, başkalarına da verdirelim gibi oldu buda. Çok teşekkür ederim. Şu verdiğin değer kazanmaktan daha değerli. :)))

      Sil
  2. Umarım hak ettiğiniz puanları alırsınız başarılar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, varolun, çok mutlu oldum, her şey hayırlısı. :)

      Sil
  3. ruhsuz ama çalışkan atmacamız :) ben oy vermeye çalıştım şimdi ama numaram kırmızı yanıyor. Oscar Favorite vermiştim ondan mı ki , başka kategorilere veremiyo muyuz annamadım ki :( çok uğraştım ama oy veremedim hayda :( kod gelmedi numara da kırmızı renklenme oluyor. gönlümden ödül kabul et artık arkideşim , bumerangda katkım olmadı tüh yaa :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet birine oy verince artık diğerlerine oy veremiyorsunuz. Geçen sene böyle bir durum yoktu ama bu sene böyle bir yol izlenmiş. Olsun senin güzel gönlün yeter, oy vermişsin vermemişsin bu pek önemli bir şey değil... :)))

      Sil
  4. Başarılar dilerim kardeşim. Umarım hak ettiğin oyları alırsın.

    YanıtlaSil
  5. Başarılar diliyorum canı gönülden benim güzel arkadaşım, güzel insan. Biliyorsun geçen sene finalist olduk ama ne farklı bir değişim ne de güzel bir dönüşüm oldu :( acaba diyorum olur da bu sene jüri birinci seçerse bunlar gerçekleşir mi :) amannn boş ver en güzeli yazılarının bu kadar okunması, yorumlanması ve el emeği göz nuru paylaşımların gerisi hikaye ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim dostum, başta bir önemser gibi oldum ama benim Ruhsuz Atmaca nın konsepti bu değil deyip pekte önemsemiyorum şuan, olursa değerli olur olmazsa pekte sorun değil. Umuyorum ikimiz içinde hayırlısı olur. :))) Teşekkür ederim sana...

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam