28.03.2018

Atmaca'nın Düşüşü...

Ben Atmaca'yım,
Göklerde ararım her şeyimi,
Aşımı,
Ekmeğimi,
Sevdamı...

***

Ne diye indim yeryüzüne,
Ne diye aldandım,
Ne diye kandım,
Sevdim diyene...

***

Gökyüzü rahattır,
Biraz soğuk,
Biraz asosyaldir,
Ama her şeyden önce dosttur,
Yoldaştır,
Sevdadır,
Özgürlüktür,
Ne diye inandım yeryüzüne,
Yeryüzünün fanisine...

***
Atmaca
Artık herkes gibiyim,
(Foto: Assassin's Creed )

***

Oysa ben yeryüzüne sadece soluklanmaya inmiştim,
Sadece...
Ümit beslemeyecektim,
Sadece bakıcaktım,
Ne yeryüzünün ruhunu,
Ne de yeryüzünün kimliğini alacaktım,
Sadece bakıcaktım ve dostuma dönecektim...

***

Şimdi kimim,
Neyim,
Yeryüzünde kalarak, gökyüzünü terkeden ben,
Şimdi neyim,
Yeryüzünde terk edilen ve gökyüzüne bakamayan neyim,
Şimdi neyleyim,
Hiçbir şeyin ortasında iken ve kimliğini kaybetmişken...
Artık herkes gibiyim,
Kimsesizim...
Neyleyim...
Ruhsuz Atmaca...
...Sevgiyle Kalın

Not: Bu yazıya bir film önerisi yapayım: "Berlin Üzerindeki Gökyüzü (1987)" filmi yazı için güzel bir öneridir. Değer verip izleyen olur ise geri dönüşleri beklerim. 

Plastic Heart - feat. Ciscandra Nostalghia 

12 yorum:

  1. Gökyüzü özgürlüktür. Dövmemdeki kuşlarıma armağan ediyorum bu yazıyı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl bir özgürlüktür. Dövmeni görmüştüm. Bence de armağan olsun. :)

      Sil
  2. "bence şimdi sen de herkes gibisin" ha :D filmi not alıyorum, eski filmleri pek izleyemem ama merak ettim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeryüzü herkesleştirir. Filmi izle bana yorumunu yap. Bu Alman Yeni Gerçekliğinin önemli bir eseri eski olduğu kadar birçok filmin babası. Ayrıca güzel film. Beklerim yorumunu. :)

      Sil
  3. Bloglar arası yolculukta yazınızla karşılaştım. Berlin ikametli biri olarak tavsiye filminizi mutlaka izleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum. Filmle ilgili yorumunuzu da beklerim.

      Sil
  4. Yeryüzüne indiysen bir kere o sırada mutlaka haklı bir sebebin vardır. Pişman olma ve yaşamaya devam et.

    Paylaştığın şarkıyı çok severim, filmi de izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnmek süreli olsa olurdu ama sürekli olunca kötü oluyor. Teşekkür ederim. Filmi izle çok seversin.

      Sil
  5. Adele de "Gökyüzü yıkılsın" diyor ya, senin de gökyüzün yıkılmış da altında kalmışsın gibi sanki burada.

    "Bir arkadaşa bakıp çıkacaktım" yemez ama hiçbir yerde, diyerek espri görünümlü espri olmayan bir şey söyleyip şiirin duygusallığını bozup gideyim o zaman ben...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygusallı ruhsuzlaştırdın :) Sen, Berlin Kanatlarımın Altında filmini izle.
      Yıkıldık kendi ütopyamızın sorunlarında. Orda gökyüzünün de sınırları çitlerle çevriliydi. Gönüller yıkıldı, ütopya çakıldı.

      Sil
  6. Gökyüzü hepimize özgürlük, Sadece sana has değil, kanadımız yok diye, ruhumuz uçmaz değil.
    Fani dersin insana evet, ölünce ruh yükselir semaya, vahşette geçeriz seni bil, dişsiz kalırsan savaşta.
    Atmacanın saklı ruhu var, her ölümlü beşer gibi, yalnız kaleminden çıkan şiirler, onlar dünyada kalır ebedi... şimdilik bunlar aklıma geldi ruhsuzatmaca, yolun açık olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kanatlar uzuvdur, önemli olan zihnimizde kattığımız kanatlar. Onlar hapsolunca olmuyor işte.
      Çok teşekkür ederim çok mutlu oldum yorumunuza.

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam