17.01.2019

Zamanenin Kaybı

Susmamı bekliyor yalnızlıklar,
Kapanıp kalmamı,
Kimsesizleşmeme sesleniyorlar,
Kimsessizleştiriyorlar...

***

Artık soramıyorum kendime,
Söyleyemiyorum,
Birkaç kelime,
Birkaç kelam,
Senle ilgili,
Sensizlikle ilgili...

***
Max Payne Wallpaper
Başımdan kopan her saç bu anlamsızlığa bir geçmiş katıyor.
(Foto: Max Payne 2 oyunundan)

***

Bu kadar yalın kaldığıma inanmıyorum,
Bu kadar yanıldığıma üzülemiyorum.
Her nasıl oluyorsa ağlayamıyorum da!
Ağlatmayı istiyorum,
Ama,
Ona da yeltenemiyorum...

***

Bu kadar karışmışken zihnim,
Sana özlem duyması şaşırtıyor beni,
Neden?
Niçin?
Soruyorum öylesine,
Saçma olduğunu biliyorum,
Çünkü mantıklı değil,
Mantıklı olan senken,
Yani sen varken,
Eğer kıymet bilemediysem,
Neye bilendiysem boşa zaman harcadığım belli...
Nitekim tükenirken öylece,
Başımdan kopan her saç bu anlamsızlığa bir geçmiş katıyor.
Boşa olan bu anlamsızlığa bir boşluk katıyor.
Hoş olmuyor,
Tatmin etmiyor ama,
Katıyor...

Sevgiyle Kalın...
...Ruhsuz Atmaca


4 Beautiful Soundtracks | Relaxing Piano

20 yorum:

  1. Sen varken kıymet bilememek...
    Sanırım bazen sadece sebep bu oluyor. Herşey için herkes için
    ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm kayıplar aynı yollarda. Varken bahane arayıp yok ediyoruz. Yokken de var olmamalarına üzülüyoruz. Eşyanın, insanın tabiyatı bu herhalde.

      Sil
  2. Öncelikle blog yazmaya devam ettiğin ve burada var olduğun için çok teşekkür ederim. Varlığın diğer bloggerlara güç veriyor, bil istedim. :) Ayrıca sayende kopan her saç teli benim de anlamsızlığıma bir geçmiş katacak. Çok güzel, kalemine sağlık... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog yazmak bana yapışmış durumda. 6 senede bir türlü bırakmadım. :D Yani önceden veriyordu hissediyordum ama şimdi emin değilim. Sanki 3-5 kişi kaldık. Çok teşekkür ederim. Youtube seslendirmen geçen yorum aldı yenisi bekleniyor. :) Ayrıca blog sizin blogla devam edecek teşvikleri artırın.

      Sil
  3. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    www.insanadavet.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. çok güzel ve başarılı..kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Belki de o kopan saç telleri olmasa kellik bu kadar genel bir problem olmayacak?

    Yahu sen baya şiirsel Atmaca olmuşsun, ruhunu mürekkebe banıp ahenkle süslemeye koyulmuşsun ki sanırım "ruhsuz" da bu ruh koparışının tasviri babında, anladım şimdi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhumun yaralarıdır yazabildiğim bir iki kelam. Sahalara dönmen güzel. Yorumlarını ekseik bırakma.

      Sil
  6. Güzel... Dönebildin tekrar, mutlu oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yorum yapmanız beni mutlu ediyor.

      Sil
  7. Bu, en sevdiklerimden biri oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Youtube kanalı için seslendirtmek istiyorum umarım yaptırtabilirim.

      Sil
  8. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Faydalı içerik ile dolu blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim(tariflimutfak/sibelinyemekleri/incilay).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  9. 'Kimsesizleşmemi bekliyorlar kimsesizleştiriyorlar'

    Gitgide yalnızlaşıyoruz sahiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan geliştikçe, dili çözüldükçe yalnızlaşıyor. Tahammül edemiyor insanlar birbirlerine yaşlılıklarına yatırım yapmıyorlar. Zaman insanı mahrum bırakcak.

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam