7.02.2019

İklimlerim

Yüreğimin iklimleri temiz değil,
Kafasına göre mevsim değiştiriyor.
Kimsesizleşmiş bedellere karlar yağdırıyor.
Umutlandırmaktan çok rüzgarlar estiriyor...

****

Güneşe dalkavukluk yapmak yerine,
Bulutları dost ediniyor.
Bedenimdeki yeşillikler çok nemli,
Güneşe olan hasretleri gün geçtikçe artıyor.
Onlarda kabullendiler bu iklimlerin temiz olmadığını...

***

Şimşekler çakıyor, 
Bedenim çok cılız kaldıramaz bu kadar gerilimi,
Şimşeklere göğüs germek isterken kaybetmek var.
Yağmurları görmeden,
Damlaların sesini dinlemeden gitmek istemiyor. 
Zaten değişen her iklime hapsolmuş bedenim,
Bedellere konu olmuş. 
Az daha yaşamak istiyor,
Sevmeyi istemekten,
Sevebilmeye muhtaç bu beden,
Bir şimşek sevgisizliğinde,
Soğuk bir kış ikliminde kaybolmak istemiyor dünya denen evrenden...

***

Bir Yalnızlık Hikayesi
Bedenimdeki yeşillikler çok nemli...
***
Zamanın mahkumiyet sarmalında,
Bir eczacı kalfası gibiyim,
Bilmediğim ilaçları bilindik yüzlere veriyorum...
Yoruldum gibi sanki,
Artık ne yapmalıyım bilmiyorum!
Kalmalı mı?
Gitmeli mi? diye sorgularken,
Bedenden gelen anlamsız sorular,
Bu değişken iklimlerin paçavralarında toprak olmak istemiyor...
Sevemeyecek kadar ruhsuzlaşan bu beden,
Hangi bedele bir öğün olmayı düşünmek istemiyor.

***
Artık gerçeklere muktedir değilim,
Çünkü yalanların kelimelerden cümlelere çevrildiği dünyada,
Bir dünyalı olarak yaşarken,
Bedenime saplanan her duygu kendini iktidar ilan ediyor.
Oysa ihtimaller var bu iklimlerde,
İçinde güzellikler saklanan,
Ama,
Sis o kadar kuvvetli,
Gökyüzü o kadar şimşekli ki,
İklimlere bedelini ödemeden güzellikleri aramak zor...

Sevgiyle Kalın...
...Ruhsuz Atmaca

Yüzyüzeyken Konuşuruz - Ne Farkeder


11 yorum:

  1. Yüreğine kalemine saglik

    YanıtlaSil
  2. Ya ben şimdi çok ayırt edemedim, bu bahsettiğin iklim olayları karasal mı karadeniz mi?
    Herhangi bedele öğün olmadan, duyguları kontrol edebilme dileğiyle o halde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkilimler Karadeniz. Karadeniz iklimi insanı darbeder, zorlar, sorgulatır. Duyguları kontrol etmek zor ya, değişken insanlar varken çok zor.

      Sil
  3. Kalemin çok sağlam keşke kitap çıkarsan okusak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ama zor çıkarmam. Hala yazma konusunda deneyimsizim. Elimden geldiğince Ruhsuz Atmaca'yı yaşatıyorum. Birgün olmasını tmenni ediyorum.

      Sil
  4. Sevgili Ruhsuz kardeşim. Şiirden çok fazla anlamam ama inan bana çok beğendim. Üstteki yorumda yazdığı gibi kalemin gerçekten çok sağlammış eğer böyle şiirlerin varsa bir kitapta hepsini toplasan ortaya çok güzel bir şiir kitabı çıkacağından eminim. Kalemine ve yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Her sene yıldönümü yazılarında hedefim kitap çıkarmak oluyor ama zor gibi. Ama mutlu oldum. Zaman inşallah bana bunu sunar. Böyle de birilerine ulaşıp, ortak duygu oluşturmak hoş bence.

      Sil
    2. İnşallah her şey gönlünce olsun.

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Senin için de güzellikler olsun.

      Sil
  5. Blogunuzu yeni keşfettim ve sizi izlemeye aldım :) Sizi de bloguma bekliyorum :))

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam