22.02.2019

Yalnızlığa Şiir (Seslendirme)

Youtube seslendirmelerini yaparken en son yazdığım yazıya bir toparlayıcı metinle başlamıştım. O vakit her şey yolunda giderse youtube da etkin kullanarak yazıyla ortak ilişki kurduğun insanları sesle de hem de blog mecrasında tanıdığım kişilerin sesleriyle buluşturacaktım. Yazı şöyleydi:

"Blog ortamını terk etmiyorum ama diğer sosyal mecralara da sırt dönmüyorum. Bugüne kadar en etkin kullandığım ağ instagram olsa da bloguma bir etkileşim trafiği ekleyebilmek için ve yazılara can verebilmek için bugüne kadar bir dostluk paylaşımı ortaya koymaya çalışıyorum."
Yani tabi zaman o kadar nankör ki hiçbir şey yolunda gitmedi. Tabi blog yaşamı ve youtube için, sonuç olarak doktorayı kazandım. Şu an halime şükrediyorum, yavaş ama emin adımlarla dürüst kalarak kendi dağarcığımı aşındırarak başka kanallara ulaşmadan ilerliyorum. Tabi yük bu ama sonu güzel olacaksa önemli.

Yalnızlık
Sen değil miydin, kuş cıvıltıları arasında bana gelen...

Şimdi seslendirme paylaşıldı ama ne kadar paylaştıysam bir türlü dinlettiremedim kimseye, blogdan duyurusunu yaparak insanları yazıma değer vererek bu seslendirmeyi 2. kez yapan Nihce ile sizleri buluşturmak istiyorum. Zaman ayırıp, emek verdiği bu güzel seslendirme blog okuyan ve dinleyerek bunu paylaşan herkese teşekkürler...

Şiir yakın zamanda paylaştığım "Yalnızlığa Şiir"dir. Şiirin tamamına ulaşmak için: "Yalnızlığa Şiir"

Nihce'yi takip etmek için:


Yalnızlığa Şiir (Seslendiren: Nihce)


6 yorum:

  1. Hakkınızda hayırlısı olsun
    blogda 6 yaş olmussunuz kolay değil ,emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş devamını beklerim
    Tebrik ederim

    YanıtlaSil
  3. Bir tık da benden o zaman! Yalnız ben sonundaki atmaca sesini çok sevdim. ahaha.
    Neyse, çabalarının karşılığını alacağın günlere; emeğine ve seslendirenin ses tellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiyseniz beğenmeyi, kanalıma abone olmayı unutmayın. Hoşçakalın. :D Teşekkür ederim. Burada esas iş seslendirende. Onun hakkını ödeyemem. :) Atmaca sesi iyi montaj olasa fena etki bırakır.

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam