15.03.2019

Gökyüzü Değilim...

Gelmeyenin naaşı kalkıyor buradan,
Unutulanın,
Şehit olanın,
Şehadete mertebe bulanın...

***

Sahiplenilmemiş ruhların naaşı burada...
Kim üzülecek bunlara,
Yas tutacak, başına çemberini geçirip ağlayacak,
Yapılana sitem edecek...
***
Ağır yaralılar artık yaşayamıyor,
Kalplerde olanlar çok sert geldi.
Ölümler günden güne artıyor,
Herkes ikircikli oyunuyor...

***
Atmaca
Ben bir gökyüzü değilim, bulutları yiyemem...

***
İnsanlar nefsine verebilecek besmeleyi unuttu,
Kinlenmiş damarların taşıdığı kanlarla besledi vücutlarını.
Şimdi ölüyorlar,
Şimdi ölüyorlar...

***

Peki ya doğa ana,
Kabul eder mi?
Bu kadar kinlenen naaşları,
Ardından ağlanılmayan tenleri,
Kabul eder mi?
Keşke gökyüzü olsam,
Ama
Ben bir gökyüzü değilim,
Bulutları yiyemem...

...Ruhsuz Atmaca
Sevgiyle Kalın...

Seksendört - Anlayamazsın


18 yorum:

  1. "Ağır yaralılar artık yaşayamıyor." Belki yaşatılsa da yaşamak sayılmıyor...
    Yaşamı kolaylaştırmak, güzelleştirmek gerek elbirliğiyle...
    Esen kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık toplumsal tecrit çok belirgin, görüşler eylemler oldu. Herkes kraldan çok kralcı, ölüm meleği gibi emirler veriyor. Bir el yetmiyor ama güzel düşünmek güzel insanlar yetiştirmek önemli, bunu öğütlemeye çalışıyorum kendimi. Çok teşekkür ederim, yorumunuz için.

      Sil
  2. kalemine sağlık :) devam etmelisin

    YanıtlaSil
  3. şiirini beğendim fakat bir tavsiyede bulunmak isterim sık kelime tekararı şiirlerde hoş durmuyor bana göre tabi senin üslubun, tarzın yanlış bir şey söylediysem affola

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim her türlü geri dönüş önemli benim için. Sadece söyle demem gerekiyor. Ben şiirleri ya da metinleri doğaçlama yazıyorum. Hiçbir planım yok, geri dönüp çok nadi düzeltirim. İyi yazma iddiam olmadığından olabilir ama doğal olması önemli. bu yüzden hatalar olabiliyor ama dikkat edeceğim. Teşekkür ederim.

      Sil
  4. Foruming olacak biraz ama nasılsın? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen şiire odaklanalım. :D İyi diyeli iyi olsun ama iyi değilim, kötü diyelim kötü olsun ama kötü değilim arada kalmışlık benimkisi.

      Sil
    2. Şiirden dolayı sormuştum aslında :D Post altını meşgul etmeyip maile geçiyorum o halde :))

      Sil
    3. Hahaha şiirler hep yara bende acı doluyum.

      Sil
  5. Doğa ana çoktan küsmüştür bize, kalabildikleriyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğa ana küstü çocuklarıyla iletişim kuruyor. Umarım onlar da küsüp kan davasına dönüşmez.

      Sil
  6. Melekler seni bekler hasretle gökyüzünde şehidim
    Kalemine yüreğine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  7. Yeniden yazılarını okumak güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskisi gibi kimse okumuyor ama ara ara yazıyorum. Mutlu oldum. Her zaman yorumlarını beklerim.

      Sil
  8. Eskisi kadar sık yorum yapamasam da sıkı takipçinim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim mutluluk verici bunlar.

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam