27.03.2019

Unuttuklarım

Bir unutkanlık aldı beni,
Olmadık yere geliyor gitmeler,
Ne yapacağımı unutmamak için yazıyorum,
Fakat yazdığımı unutuyorum...

***

Bedenime peydah olmuş bir acı,
Şuursuzca öldürüyor beni,
Çok sever gibi,
Çok ister gibi...
Yutuyor kimliğimi,
Kör ediyor bütün iylikliklerimi...

***
Atmaca
Bir unutkanlık aldı beni ne yapacağımı unutuyorum...

***

Ben sizin bildiğiniz sen olamadım,
Ben sizin söylediğiniz sen olamadım,
Ben sizin anlattığınız sen olamadım,
Ben sizin düşlediğiniz sen olamadım,
Ben sizin'lerin yarattığı sen olamadım...

***

Tükeniyorum,
Ne yapabileceğime dair hiçbir fikrim yok,
Ne yapmış kim mutlu olmuş bilemiyorum.
Kaybedilmiş derin sancılar üretiyor bedenim,
Bir unutkanlık aldı beni ne yapacağımı unutuyorum...

RAIGN - Don't Let Me Go

12 yorum:

  1. Çok güzeldi. Bende de zaman zaman oluyor o unutkanlık. :)

    YanıtlaSil
  2. Belki de sen hiç sen olamadın ama unutkanlığın sana bunu da unutturdu ya da belki de sen hep sendin ama sonunda sen bile kim olduğunu unuttun... Nedense bu unutkanlıklardan bahsedince kafamda film senaryoları dönmeye başladı ahaha. Neyse efenim, unutkanlık bende de var maalesef deyip şiire geri döneyim ufaktan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmak güzel eylem ama yaşanmış bir şeyi unutmaya muhtaç etmek en elzem intihar gibi.

      Sil
  3. Unutmak ya da unutmamak. Üzerinde çok düşündüm bir zamanlar. Hiç unutmazken birden unutuverir oldum her bir şeyi. Çok düşünmemek gerekmiş galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine duruma karşı bir eylem geliştirmek güzel. Ben denedim ama yerli yersiz hatırlamalar üzüyor beni, bunu yenemedim.

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam