14.04.2019

Dinlediklerim Diyemediklerim...

Ağlama duvarına dönmüş bedenim,
Her gelenin bıraktığı kelimleri anlamlandırmaya çalışıyor.
Kirlenmeye yüz tutmuş dilim,
Dinlemekten, konuşmayı unutur oldu...

***

Her gelenin yıkıntıları,
Bir dağ olmuş,
Bırakılacak limanlar ararken,
Bedenim alamayacağı kapasitleri zorluyor.

***

Kimliğim duyduğum kelimelere yabancı,
Eylemlerim hisettiklerimi anlamlandıramıyor.
Gücümü dinlemeye ayırırken,
Çözüm üretmeden tüketiliyorum.

***
Birdman
Bilemediğim bir şeyi sevmek istedim, Sevemedim!

***

Dudaklar huzur bulur,
Kenarlarında kalan kelimleri silince,
Solmuş, rengi atmış dudaklar canlılık bulur,
Fazla cümlelerden kurtulunca...

***

Bilemedim,
Dur demek ne kadar zor olabilir,
Bilemedim,
Söyleymediklerim nerelere gider,
Bilemedim,
Dur diyemediklerim bana acı oldu...
Bu kadar acınırken,
Duyduklarıma,
Diyemediklerim bana acı oldu...

***

Göz bebeklerinin içinde derine inmek,
Delirmek midir?
Yitirmek midir?
Bilinmezlik midir?
Peki ya kaybetmeyi görmek,
Bilemedim,
Bilemediğim bir şeyi sevmek istedim,
Sevemedim...

...Ruhsuz Atmaca
Sevgiyle Kalın...

Melek Mosso - Keklik Gibi

10 yorum:

  1. okurken içim bir hoş oldu ama tarif edebileceğim bir duygu da değil :) bilemediğim bir şeyi sevmek istedim bu cümle dokundu sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Anlam yaratma gayem yok aslında ama hisler biraz. Ortak düşünceler, bir noktada buluşmak güzel. :)

      Sil
  2. Bilinmezlikle yoğrulan hüviyetlerimizi içine düştüğü kuyudan çıkartacak şey o bilinmezliği sevme ihtiyacı, "bilmediğim bir şeyi sevmek istedim" itirafıdır belki, bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani tükenmiş olan beden de aslında bir nevi olmayan şeylere tapınmacı olur. Aslında bu biraz beden üzerindeki kaybedilmişliğin eylemlerinden kopması olarak da görülebilir ben de bilmedim aslında.

      Sil
  3. Emeğinize, yüreğinize sağlık. Çok güzel..

    YanıtlaSil
  4. Pişmanlık mı sanki? Bana geçen buydu okurken.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pişmanlık, hissizlik, kaybetmek her şey var. Çok teşekkür ederim eskisi kadar okunmuyorum arada blogumda yorum görmek sevindirici.

      Sil
    2. Rica ederim. Okunma/ma sorunu hepimiz için geçerli maalesef:(

      Sil
    3. Üzücü çok üzücü. Düzelir elbet. İnsan her zaman bir seyirde gitmedi. Gitmeyecektir.

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam