24.05.2019

Bir Rüya

Eğer sevgi istersen ar damarım çatlayıncaya kadar senindir,
Ne zamanki yeter dersen,
Ne zaman bu bana fazla dersen,
O zamana kadar senindir,

***
Meteleksizim,
Yeteneksizim,
Ama sevgisiz değilim,
Sevgisiz olmadım hiç,
Gözlerine bakmayı hiç inkar etmedim,
Gözlerinde kalmayı,
Orada boğulmayı hiç mi hiç inkar etmedim...
***
İnsan uykusu nankördür, mutluluğu gösterdiği anda uyandırıverir.

***
Belki özgürlüğünü veremem,
Her istediğine el atamam,
Ama...
Bugünün zühürtü olup sana sadece bende olabileni veririm.
Olmayı istediğin,
Kimine göre değeri olmayan ,
Yaşayınca kaybolduğuna üzülen zühürtlükten...
***
Bu terk edilmeler tesadüfi değil,
Nitekim yalnızlık sevilmemelere sevinir.
Sevenin yoksa sevindirdiğine sevin...
Zaten,
İnsan uykusu nankördür, mutluluğu gösterdiği anda uyandırıverir.

...Ruhsuz Atmaca
Sevgiyle Kalın...


MRF - Derindeyim

16 yorum:

  1. Merhaba
    Sizi izlemeye aldım. Desteklerinizi bekliyorum. Bi çaya buyrun

    YanıtlaSil
  2. Rüyalar gerçek olsa...
    Verilecek en güzel şey, sevgi.

    YanıtlaSil
  3. Tek kelime ile harika. İnsan kendinden vereceği en değerli şey sevgisi değilmi zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiyi görmek sevgiyi bilebilmek önemli ama her şeyi de sevgi sanmamak gerek. Çok teşekkür ederim eski bloggerları görmek güzel.

      Sil
  4. Karanlığı bölen cılız bir ışık gibi
    Fırtınada çırpınan kanatlar gibi
    Islanmaktan korkmayan bir kelebek gibi
    Sevgi bu kadar narin ve derin bir şeyken herkese verilir mi verilse bile değerini bilirler mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel ekleme oldu çok keyif aldım. Sevgiyi verecek birini bulmak, ona kendini adamak çok zor.

      Sil
  5. Her zamanki gibi çok güzel. Çekinerek bir şey sormak istiyorum. "Seninidir" yerine "senindir" doğru değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ne çekinmesi, tabi ki doğru, ben yayınları paylaşırken ön okuma, düzenleme yapmayınca böyle oluyor.

      Sil
    2. Ara ara uğruyorum arkadaşlara, bloglarımız biraz hareketlensin diye:)

      Sil
    3. Teşekkür ederim. Ben çok koptum yazın sıcağından mıdır? Doktoranın sıkıntılı sürecinden midir? bilinmez.

      Sil
  6. Yok ya, bir yerden düşerken de uyandırıveriyor uykular...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modern insanın temel problemi uykusuzluk. Kimisi şiirsel, kimisi ekonomik, kimisi daha çözülemedi.

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam