31.12.2020

Yeni Mi Bir Yıl?

Mutlu ve umut dolu bir yıl geçirmiyoruz. Hatta bir önceki yılla göre hiç de olumlu ve öngörüsü olan hayata sahip değiliz. Kimimiz sevdiklerimizi kaybediyor, kimimiz yakınını veya yakınında olanı. Aslında ölüm insan hayatına çok yakın. Ya da şöyle izah etmek gerek; ölüm insan hayatına değil sadece doğa içerisinde olan bütün canlılara çok yakın...

Zaman tedavisi olmayan salgın, öyle hızlı geçiyor ki tedavi edecek ilacı veya iğneyi bulmayı zorlaştırıyor. Kronikleştirerek kendi eylemini gerçekleştiriyor. Her bedende kendi anlamını buluyor. Bu sene ortak olarak gerçekleşen iyiyi olan temenni ve bunun acılarını çeken insanların mücadelesine tanık oldu. Yine de yaşayabilmek ve yeni güne uyanabilmek önemli...

Tabi karamsar giriş karamsar olarak bu blog iliniyetine atfedilmiş bir olgu değil; yazı bloga girilmeyen ayların acısını çeken bireyin hiç olmasa bile arada bir gelip karıştırdığım bu alana olan saygımdan gelen bir sonuç. Bu seneyi değerlendirecek olursak; gerçekleştirmek istediğim hedeflerim pandemi dolayısıyla ertelendi. Hatta daha yorucu ve nasıl başaracağımı bilemediğim bir tembellik hali ruhuma musallat oldu.  Bu salgının getirdiği etki olsa bile psikolojik olarak nasıl atlatılır, nasıl üstesinden gelinir bilemiyorum.

Yeni Yıl Nasıl Kutlanır?


Bunun dışında sağlığımın normale yakın olmasa da iyi olması benim için iyi bir durum. Belli normalleşme adımları gerçekleşirse bloguma daha fazla ilgilenmeyi düşünüyorum. Hatta instagram hesabımdaki fotoğraf alanıyla da aynı ölçü de ilgilenmeyi düşünüyorum. Çünkü burası bana ne kadar mücadele katsa da, moral olarak yorgunluk katıyor. Ve artık eski gücüm yok, bunu bilerek yaşıyorum. Bu yüzden kapatmadan kısa süreli gelişler daha mantıklı...

Bunun dışında kitap için şiirleri toplamıştım, hatta kapak falan tasarıma gidiyordu ama belirsizlikler bittikten sonra buna karar vermek istiyorum... Eğer karar kitap yönünde olursa blogumun son iki yılındaki şiirler gidecek gibi şu an...

Bunun dışında okuyanlar olursa; umarım iyisinizdir. Yeni yıllınız güzelliklerle gelsin, dilediklerini sevdikleriniz gerçekleştirebilmeniz temennisiyle... Mutlu yıllar dilerim...


twenty one pilots - Hometown

13 yorum:

  1. Mutlu yıllar... Umarım her şey iyi olur bu yıl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Seni görmek güzel. Sen yaşıyor muydun temennileriyle. :) Güzel bir yıl olsan sevdiklerin ve sevenlerin yanında olsun :)

      Sil
  2. Sağlıklı, huzurlu ve sevdiklerinle mutlu bir yıl geçirmen dileğiyle. Veeee başarılarının devamını bekliyoruz;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım, zor ve karmaşık bir dönemdeyim ama yine de şükür. Sevdiklerinle ve sevenlerinle beraber mutlu yılların olsun. :))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Yeni yıl sevdiklerinizle birlikte güzellikler getirsin size de :)

      Sil
  4. Mutlu yıllar dilemek için geç kalmadım sanırım:) Daha önce uğramıştım bloğa, okudum ancak vakit bulup yorum yazamadım. Bu yıl umarım hepimiz için güzel şeylerden bahsedebildiğimiz bir yıl olur. Kitabı da dört gözle bekliyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben bloglara bile uğrayamıyorum. Düşünmeniz geri dönmeniz kafi. Kitapla ilgili sizde yardımcı oldunuz, aslında pandemi olmasa ilerlerdi gibi fakat ertelendi gibi olmadı kendim e book yapıp dağıtacağım. İsteyen bastırır, saklar isteyen de dijital arşiv olarak kalır. Bakalım :)

      Sil
    2. Belirtmeyi unuttum. Yeni yılınız mutluluklar getirsin sevdiklerinizle. :)

      Sil
    3. E-book da iyi fikir, daha çok insana ulaşır. Bekliyoruz:)

      Sil
    4. Çok teşekkür ederim. Bakalım pandemi biterse, biraz da tez ilerleme durumuna göre karar vericem. Yazıları toparladım aslında bakalım ne olacak. :)

      Sil
  5. Seni görmek güzel Ruhsuz. Şiirini de çok beğendim. Hâlâ yaşıyor olmanın şükründeyim ben de. Ama siz gençler son zamanlarda çok yaralar aldınız :( Bir tek sana yorum bırakıp, yine kabuğuma çekileceğim. Şansın bol olsun oğlum. Dilerim kitap da çıkartırsın. Ama vereceğin yayınevini iyice inceleyip seç...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskisi kadar çok aktif olamıyorum. blogları bile okumaya zamanım olmuyor. Pandemi üzerimde negatif şeyler yarattı. Teşekkür ederim abla. Umarım iyisinizdir, iyi devam ediyordur. Sağlıkla kalın.

      Kitap konusu pandemi öncesi çok iyi durumdaydı şimdi biraz iyi değil ama bir sistem buldum kitap üretim yöntemi ama detayları bilen biriyle konuşmam gerek o da yaza doğru biraz sosyal hayatım başlarsa olucak bakalım. Yazılar birikmeye başlıyor. Sonu olur umarım. :)

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam