18.06.2022

Yaşlandım (10. Yıla Özel Şiir)

Yaşlandım daha yaşımı almadan,

Bedenimi salmadan,

Saçlarımı ağrıtmadan,

Kim olduğuma dair soruları yanıtlamadan...

Kalem tutup iyi şiirler yazmadan,

Bir sevgilinin peşinde koşmadan,

Bir kalp atışının heyecanını yaşamadan,

Yükseklerden korkmadan,

Alçaklarda boğulmadan,

Yaşlandım bir başıma kalmadan,

Birinin elinden sevgiyi almadan, kalbine dokunmadan,

Yaşlandım yaş almadan, yaşlanmadan,

Ne olduğuma dair sorulara cevap bulamadan,

Ne olacağıma dair hayal kuramadan,

Kırışmadan,

Buruşmadan,

Seviyorum deyip ağlayamadan...


...Ruhsuz Atmaca

Sevgiyle Kalın...

Ferman Akgül - Kalbimin Zindanları 


6 yorum:

  1. Öyle güzel, anlamlı bir şiir ki yaşlanmış olan, gönlü kararmış, içindeki çocuğu öldürmüş bir kişi bu dizeleri kaleme alabilir mi? Saçları ağarmadan da yaşama dört elle tutunabilir insan. Bugün ün tekrarı yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, benim yaşantımı artık psikolojik olmaktan çok genetik olarak yorumluyorum.

      Sil
  2. Daha yolun yarısındayız hemen yaşlandırma kendini yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman insanı yorunca bir yaş iki ile çarpılıyor. Bedenler yaşlanmasa da ruh çabuk yaşlanıyor. :)

      Sil
    2. O zaman hepimiz yaşlandık elimizde bastonla dolaşıyoruz :))

      Sil
    3. Yani ruhun yaşlılığı biraz içsel ama şu devirde insani dertler bastona gerek kalmadan topallatıyor.

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam