1.06.2023

Bilmiyorum

Daha vakit var mı bilmiyorum!

Bir acının sırtında taşınacak bu ömür için...

Kemiklerime yapışmış derim, acı vermeye başladı...

Koparıp atmak istiyorum,

Olmuyor.

İnsanlık ne zamandan beri kötülüğü;

iyiliğe tercih etti.

Ne zamandan beri kötülüğü;

bir iyilik gibi gördü.

Bilmiyorum...



Bilmek de istemiyorum.

Çünkü derim bile bana yabancılaşmışken,

Çözemeyeceğim sorunlarda,

boğulmak istemiyorum.

Belirsiz vaktin hesabı var mıdır?

Geçirilen ömrün zekâtı gibi...

Bu zaman dar ağacı gibi,

bekledikçe daha çok öldürüyor.

Gökyüzündeki özgürlük,

bize ne zaman gelir acaba?

...Ruhsuz Atmaca

Sevgiyle Kalın...


The Shadow Of Venus

4 yorum:

  1. Az kelimelerle ne çok şey söylemişsin. Aklına sağlık.

    YanıtlaSil
  2. "İnsanlık ne zamandan beri kötülüğü ; iyiliğe tercih etti? Ne zamandan beri kötülüğü; bir iyilik gibi gördü?"
    Hiçbirimiz bilemiyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan aklı çağ atladıkça daha da zayıflıyor. Yaşamı anlamladırma çok acı veriyor.

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam