18.07.2024

Ruhsuz Atmaca 12 Yaşında

 Yaş almış blogger olarak; emeklilik de bloggerlığa takılanlar olarak bir dernek kurma amacım zamanla oluşmaya başladı. Her ne kadar burayı ve burayla bağlantılı fotoğraf hesabını ihmal etsem de bugün akademik anlamda yeni medya alanında bir akademisyen adayı olarak (olmadım malum şartlar! diplomam var ama!) Ruhsuz Atmaca benim için kıymetli. 

Bundan 12 sene önce bir DGS sınavı dönüşü başlangıcını verdiğim bir serüvenin iyi kötü, doğru yanlış bir şekilde bugünlere gelmesi önemli. Ancak artık blogger olmak yürümüyor! Nedenler tabi hem bireysel hem de bu alanın üzerinde eskisi gibi yatırım yapılan bir alan olmaması. Özellikle dikkatin saniyelere düştüğü bir alanda blog okumanın zor olması tabii ki zor ve düşünülmesi gereken durum. Yani görmek, okumayı dövdü. 

Klasik eski yazılar gibi bir yazı yazmayacağım belki gelenlerin görmesini ve yine de doğum günü olan bugünü görmesi amacıyla bir yazı yazmak istedim ama bloggerların ömrü tükeniyor. Blog yazmak belki tükenmez ama blogger olmanın ağırlığı artık yok denecek kadar az. Yani serbest piyasa bizi de vurdu. En azından vergi gelmiyor bu da iyi. 

12 senede yapmak istediklerim arasında değerlendirme yapacak olacaksam, tercihlerimin tam bir başarı getirdiğini söyleyemem, maddi anlamda tabii. Ancak blog yazmak bana iyi insanları kattı. İletişimci olmanın bir parçası olarak düşünmeme ve gelişimime anlam oluşturdu. Birkaç sene içinde de sonucu ne olur bilemem ama bir sonu olan bir blogger hikayesi doğurdu. İyi bir son düşünmek mantıklı! 

Herkese teşekkür ediyorum. Temennim bu bloğa bu sene daha fazla yazı yazmak ama iletişimi körelmiş ve yaşlı bir alan için bunun önemi nedir bilemiyorum. Herkese teşekkürler kattıkları değerler için... Bakalım 13. yaşı görecek miyiz?



4 yorum:

  1. Yaa Ruhsuz! Tabi ki de göreceksin tabi ki de yazacaksın lütfen.
    Nice senelere *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir iki seneye blogger kapandı diye bir bildiri görürseniz şaşırmayın. Kendim için de inşallah diyelim. :) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Dile kolay, yıllar nasıl geçiyor. Şimdi gördüm bu yazıyı. Sonra tekrar uğramak isterim.
    Çok severek izlediğim bir blog. 12. yılı kutlu olsun.
    sevgilerimi iletiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok incesiniz. İyi günler dilerim.

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam