4.10.2019

Bir Atmaca

Bir Atmaca,
Başı belli sonu belli,
Bir Atmaca,
Kanatları belli,
Tırnakları belli...
Kaç cana sevda aşıladı,
Bir Atmaca,
Kaç candan yandı,
Yanık izlerine hangi merhemleri sürdü,
Kaç kere kaybetti...
Bir Atmaca...


***

Kaç bütüne bölünen,
Kaç hisse hislenen yekpare,
Kaç yalanın yalancısı,
Kaç kaybedişin acısı,
Bir Atmaca...

***
Atmaca Fotoğrafı
Sadece bir takım hüzünler

***

Hüzünler sığmadan yaşamıyor,
Hüzün yaşamadan alamıyor,
Ölümlü bedenini,
Ölümlülere kiralıyor...
Ne bir paraya,
Ne bir altına,
Ne bir elmasa,
Ölümlü bedelini kiralıyor...
Sadece bir takım hüzünlere...
Bir Atmaca...
...Ruhsuz Atmaca
Sevgiyle Kalın...

Dead Combo - Electrica Cadente


14 yorum:

  1. Bu atmacanın bir ruhu olduğu kesin.

    YanıtlaSil
  2. Yine melankoli kokuyor satırlar, bir hüzün sarmış Ruhlu Atmaca'yı...
    Her şey geçecek, güneş doğacak, unutma...


    Dipçe: Seni o kadar takdir ediyorum ki ne olursa olsun blogtan vazgeçme, yıllar sonra bile yaa bir bakayım dediğimde blogun buracıkta olsun, lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş'i beklersek işimiz zor. Melankoli mutluyken bile var bende. :)

      Blogla ilgli ön kararım 2 ya da 3 sene sonrasında bitirmeyi düşünüyorum. Daha netleştirmedim ama temel hedefin 10 sene yaşatmak genel bir kuş ömrü gibi. Ama çok karar değiştirdiğim için nettir diyemem. Sadece 2 sene içersinde bloggerlığın yok olacağını düşünerek bunun kararını aldım. Sonuç olarak kimse yok artık buralarda denecek halde.

      Sil
    2. Belki haklısın ama benim için sen blog dünyasındaki ev sahibisin. Aylar sonra geri geldiğimde "Ruhsuz kesin buralardadır," diyerek bloguna baktığım ilk kişisin. O yüzden sana gitmek yok :)

      Sil
    3. Estağfurullah organizatör teşekkür ederim. Ya bu biraz düşünlesi bir durum. Aslında blog içersinde yaşayan bir alan var ama ben hem blogları boşladım, hem de bloglar beni boşladı. Bir de yazdıklarım böyle oldu bitti olan şeyler değil yazarken ban zarar veren şeyler. Kafam karışık organiztör. :D

      Koşullar göstericek bakalım. :)

      Sil
    4. Evet yazdıkların ne yazık ki pozitif olmaktan çok uzak ama gene de bırakma sen buraları, yazıları değiştir mesela :)

      Sil
    5. Sağolasın organizatör şartlar ve koşullar belirleyecek. :)

      Sil
  3. Bu atmacanın biraz mutlu olması gerekmez mi??? Bu kadar karamsarlık ve melankoli biraz fazla değil mi?

    Sonuç olarak yine çokkk güzle bir yazı devamını bekleriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani Atmaca'yı besleyen bu. Aslında bu blogu anlamlandıran bu. Hayatta ne yaşıyorsam yazdıklarıma onu anlamlandırmak istiyorum. Aslında bu alan biraz ağlama duvarım gibi oldu ama bence bu tip şeylerin olması güzel burası için. Kendimi görmem için özellikle güzel. Çok teşekkür ederim. Zaten 2 3 yorum alıyorum yazılarıma kıymet verip yorum yazmanız değerli benim için, minnettarım. :)

      Sil
  4. Ya seni böyle üst üste okumak da insanı hüzünlere sevk ediyor... -hafif gülümseyen hafif çatık emoji ama biraz da gülen emoji-
    Yukarıdaki emojinin betimlemeye çalıştığı gibi karmaşık duygulara götürüyor. ahaha. Atmacanın ruhu olduğu kesin ama, ilk yorumun da dediği gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel emoji tarzı olmuş. Ruh konusunda bir şey diyemiyorum. Ama yazıların duygularında bir şekilde buluşmak güzel. Teşekkür ederim. :)

      Sil
  5. Sizin blogunuzu bırakmanız mı?
    Bunca hüznün arasında gerçek bir şaka.

    İki yıl sonra bloglar yok olacaksa herkes mecburen bırakacak; ama mecburiyetten.

    Her blog sahibinin bloguna yazmaya devam etmesi ve arandıklarında yerlerinde bulunabilmeleri dileği ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloglar yok olmaz. Belki bizim gibi ülkelerde değerleri azaldı ama çoğu ülkede önem verilen bir konu bloggerlık.

      Ben bırakmadım. Bırakma durumunu da rafa kaldırdım. Çok vaktimi almıyor ara ara yazı giriyorum.

      Aynen aynı dileklerle, keşke biraz daha hareketli olsa blog alanı.

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam