11.05.2018

Zor...

Bir yorgun bedende seni saklamak çok zor,
O kadar zor ki,
Yorgunluktan tüm duvarları yıpranmış,
Camları patlamış bu bedende,
Nerden soğuk yiyeceğini bilemeden,
Yıpranmış bir yürek yorganıyla seni ısıtmak zor,
Hem de çok zor...

***

Gözlerine sevgiyle bakabilmek,
Gözlerine aşkını istediğimi söylemek zor,
Gözlerine bakarken, saçının tellerinde parmaklarımı gezdirmek,
Saçından dökülen kepekleri temizlemek zor...

***
Ayrılık Fotoğrafı
Gözlerine bakarken bulduğum o noktada konaklaması zor...

***

Tarlasına mayınlar döşenmiş bu bedende,
Sana olgunlaşmış meyveler toplamak zor,
Yeşilin kırsalında, kırların özgürlüğüne beraberce dalmak zor,
Hangi toprağın altına ne mayınlar örüldüğünü bilememek,
Geçmişin intikamlarına seni kurban etmemeye çalışmak zor...

***

Yorgun bu beden,
Seni ne kadar çok istese de,
Sana ne kadar yaklaşmayı düşlese de,
Zor...
Ufak ayrıntılara kaybetmeye korkan bu beden,
Seni olmayacağı anlamların kurbanı etmeyi gördükçe,
Gözlerine bakarken bulduğum o noktada konaklaması zor...

...Ruhsuz Atmaca
Sevgiyle Kalın...


Sufle - İçinde Aşk Var

12 yorum:

  1. Kim tutabilir ki ateşi elinde karla kaplı kalasları düşünerek ya da açlığını bastırabilir gözlerinin önünde bir şölen canlandırarak ya da çırılçıplak yuvarlana bilir aralık karında yaz sıcağını düşleyerek
    Shakespeare
    Sevmekte böyle bir şey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmek bir umuda acı çekmek. Böyle alıntılar güzel alıntılar.
      Yazarken acı çekmiştim, şimdi bu yorumla azıcık dingin acı çektim.
      Çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Çokça bir deepinside gördüm burada. "Yorgun bu beden" her daim ehr duygu yoruyor. Sevgi, hüzün, mutluluk ne olacak hali bu insanlığın :) Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yorulduk, sevgiye olan inanç yitik olsa da azla çoğu başarmak umudumuz.

      Sil
  3. Gerçekten zor... Beni yakalayan cümle "geçmişin intikamlarına seni kurban etmemeye çalışmak zor" oldu. Hepimiz yapıyoruz değil mi bunu? Ben sık sık yaparım çünkü. Yalnız olmadığımı biliyorum en azından. Uzaklarda bir yerlerde ya da yanı başımda herkes geçmişiyle ve kendiyle mücadele ediyor. Ne savaşlara göğüs gerdik değil mi içimizde çıkan? Biz mi kazandık, geçmiş mi kazandı bilinmez. Biri kazanırsa kıyamet kopacak biliyoruz. Çok güzel bir hissiyat bıraktı. Misilleme de Sufle'den geldi. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Savaş kelimesi varsa işin içinde durumun sonucunda kazanan yoktur. Kaybeden eksenli sistemde kazanç hesaplı yaşamak zor. Hele ki geçmişin kalıplarına bağlanmak çok zor. Çok teşekkür ederim. Şiir bu müzikle iyi gidiyor. :)

      Sil
  4. "Geçmişin intikamlarına seni kurban etmemeye çalışmak zor..." bu cümleyi çok sevdim.Geçmisten getirdiklerimiz yüzünden yeniye kucak açamıyoruz bazen,çok zor..
    Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Günümüzün kayıplarının en temel sorunu geçmişi şimdide yaşamak. Yenmek bunu çok zor.

      Sil
  5. Camları patlamış bu bedende, nereden soğuk yiyeceğini bilemeden... Gerçekten çok güzel yakalamışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Güzel yorumun sevindirdi beni.

      Sil
  6. Mesela ben de düz mantıkla nostaljik bir şarkıyı çekip almak istedim buraya, gelsin o zaman Nev'den Zor.
    "Tarlasında mayınlar döşenmiş bu bedende diye başlayan "zor"luğu alıntılamak istedim bir de buraya.
    Uğramayalı Ruhsuz Atmaca şiirlerin kanaryası - fenerbahçeliyim de ondan geldi direkt aklıma ahaha - olmuş, umarım acı kaynaklı değildir de bir arınış sonuçlu sözlerdir bunlar.
    He bir de selam!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sözlerine selam olmuş. Yazdıkça arınıyorum. Biraz da demleniyorum. İyi hissediyorum. Uzun süreli gidişler iyi değil. Her gidiş dönüşe inattır. Uzarsa gidişler dönüşün ipi kopar...

      Sil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam