11.05.2013

Mim-1

Blog dünyasında son günlerin en popüler olayı mim'lemek. Hani adı duyulunca "o ne ya" deyip kötü gibi düşünülen bir şey olsa da, aslında iyi anlama sahip bir kelime. Ayrıca bloglar arasında iletişim sağlayan bir köprü de diyebiliriz. Herhalde ilerleyen zamanlarda bir röportaj şekili olacak diyebilirim. Kısa süre önce takip ettiğim bloggerlardan biri "Hayatın İçinden Bir Tutam Ben" beni mimlemiş, bende sorulara elimden geldiğince yanıt vermeye çalışacağım.

1- Eğer bir düğünün olsaydı nasıl olurdu?
Atmaca'nın düğünü olsa, bütün kabile toplanır, ilk önce bir uçuş seromonisi, sonra yırtıcılıklarını ve ruhsuzluklarını gösteren bir bağrışmalar olurdu. Gerçek olarak düşünürsek, kır düğünü gibi bir şey olurdu. 10000 kişinin katıldığı, aş evi mantığında, horonlar, halaylar olaylar olaylar şekilde bir düğünüm olurdu.

2- Yolda giderken sevdiğin idole rastlasaydın ne olurdu? 
Suratına bakmadan, asık suratlı bir şekilde yanından geçerdim. Maksat, egom tavan yapsın.

3- Bir dizi karakteri olmak istesen hangisi olmak istersin?
Genelde hep kötü karakterlerle özdeşleşmişimdir. İyi karakterler hep standartların etrafında dolaştığı için, kötülerin farklı yapı ve durumlara sahip olması beni onlarla empati kurmamı sağlamıştır. Kötü bir olduğumdan değil yani. İsim verecek olursak; sayı biraz fazla ama, Batman'deki "Joker" olabilir.

4- Hayatın senaryo olsaydı ve senarsti sen olsaydın nasıl bir senaryo yazardın?
Kimsenin anlayamayacağı ama içinde bir çok mesajlar ve önerilerin oldu bir senaryo olurdu. Nuri Bilge tarzı bir film olurdu. "Anlattığı bol, anlayanı yok."

5- Her zaman merak ettiğin, bir gün bu duyguyu tatmalıyım dediğin bir olay var mı?
Aslında söylenebilecek çok şey var.  Tadılması gereken o kadar duygu var ki; fakat tadacak ömrüm olur mu onu bilmiyorum. Çocukluğumda hep, Atatürk'ü görmek isterdim. Elini öpmek onla konuşmak isterdim, ona bize yaşanılacak bir vatan verdiği için teşekkür etmek isterdim.

6- Eğer olanakları göz önünde bulundurmadan, hiç bir şeyi düşünmeden istediğin mesleği seçecek olsaydın bu ne olurdu? 
Bu olayı şu anda yaşıyorum. Lise öğrenimim elektirik-elektronik iken, üniversiteye geçtiğimde radikal alarak radyo televizyon sektörüne geçtim. Sancıları devam ediyor, hem öğrenim olarak, hem mesleki...
Ama hayatımda hep bir yara olarak kalacak olan şeyse futbolcu olmaktır. Hep olmak istemişimdir; fakat şartlar bizi ancak halısaha maçlarında bir araya getirmiştir.

7- Farklı nedenlerle dünyaya gelecek olsaydın, kimin görünüşünde olmak isterdin?
Böyle bir düşüncem hiç olmadı.

8- Hayaline konuk ettiğin prens/prenses nasıl birisi?
Ruhsuz Atmaca'nın hayaline konuk edebileceği prenses, konuşmayı, fikirlerini söylemeyi en önemlisi de ne dediğini bilen birisi. Yeri, zamanı ve duruşunu belli eden biri. Eğer bedensel bir tanımlama yapacaksak, siyah tüylü, hırçın bakışlı bir "Karadeniz Atmaca'sı"...

9- Giyim tarzın?
Kadınların gözünde "rüküş!" diye tabir edilen, erkeklerin gözünde ise "elbise elbisedir, iyisi kötüsü olmaz!" tarzında giyinen biriyim. Giyisiye yatırdığım para pek fazla değildir. "Üzerime olsun/otursu yeter."

10- Seni etkileyen dizi veya film sahnesi?
Çok iyi soru tam mesleğimi içeren bir soru oldu. Genelde film sahnelerini not almaya çalışırım, ödevlerimde, işlerimde yardımcı olsun diye. Aslında bir sürü var ama bir tanesini yazacak olursam: Cem Yılmaz'ı çok severim onun, Hokkabaz filminin son sahnesinde, umudunu yitirmiş, aşkta aradığını bulamamış daha doğrusu kazık yemiş sihirbaz, su dolu çam kutu içerisine kolu bağlı olarak girdiği, en uzun süre nefesini tutma deneyini yaptığı sahne. Adamdan anahtarı gizleyip, cam kutu kitlendiğinde ölür demiştim. "Anahtar yok nasıl açacaklar." Fakat kurtulmuştu. Bunu örnek verebilirim.

Elimden geldiğince sorulara cevap vermeye çalıştım. Beni düşünüp, mimlediği için  "Hayatın İçinden Bir Tutam Ben" teşekkür ederim. Bari bende bir kaç kişiyi mimliyim... :)  Bir şeyler yazarlarsa onları da tanımış olurum :)
İşte Mim Liste...

sui
erdikaradeniz
melodram
biraz yazalım

8 yorum:

  1. Atatürk'ü görmek, onunla konuşmak ve teşekkür etmek. Bu herhalde en güzel dilek.
    Ne kadar güzel cevaplar böyle, teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atatürk benim hayatıma artı katan bir değer. Bu arada düşüncen için teşekkür ederim. :)

      Sil
  2. Sorular orijinal olmuş :) Zorlanmadım dersem yalan olur. Cevaplarını çok beğendiğimi belirtmek isterim ve teşekkür ederim beni de düşündüğün için sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek ben teşekkür ederim.:) Sosyal medyanın belki de ilerinin yeni röportaj şekli bu mimleme olacak galiba :) Sorular bana ait değil, beni mimleyen kişiden ödünç aldım :)

      Sil
  3. Bilgi için teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları
*Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.
*Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa İletişim Formunu kullanın.

Reklam